Kultaa ja Hopeaa
Re: Kultaa ja Hopeaa
Onnittelut!
XP Deus+Garrett Pro-pointer II
Vanhimmat hopearahat: 1örtug Albrekt av Mecklenburg 1364-1389
1örtug Erik av Pommern 1396-1439
Viikinkiaikainen kupurasolki
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei."
Vanhimmat hopearahat: 1örtug Albrekt av Mecklenburg 1364-1389
1örtug Erik av Pommern 1396-1439
Viikinkiaikainen kupurasolki
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei."
Huikeita löytöjä, Onnittelut niistä.
On se varmaan hieno tunne löytää tommosia isoja hopeakolikoita ja vielä kultasormus kaupanpäälle.
On se varmaan hieno tunne löytää tommosia isoja hopeakolikoita ja vielä kultasormus kaupanpäälle.
- tuulikello
Olet aivan oikeassa, mutta yhtä lailla täräyttää minua vaikka mikä esine minkä löydän. Voinhan sen kertoa tällä foorumilla että olin mukana "paholaisen touhuissa" kun keväinen aarre menneisyydestä löydettiin joten olen saanut kokea monta täräystä. Silti pysyn nöyränä ja otan vastaan kaikki mitä maa minulle antaa. Padan kappaleitakin on niin paljon,että talven aikana kokoan niistä kaksi kalapataa.Ja sitä muuta rautaromua jota tuosta pellolta olen kaivanut!?! Sitä piisaa!Bruin kirjoitti:Huikeita löytöjä, Onnittelut niistä.
-
- Metallinetsijä
Hienot löydöt. Vanha vihkisormuskin päätyi takaisin sukuun. Onnea.
-
Hinta tullut huomattavasti ylös viime vuosina.
Nykyään saa kullasta parhaimmillaan lähes 50€/g.
Kullan hintalaskuri joka toimii reaaliajassa löytyy sivulta https://suomenkultareservi.fi/kullan-hintalaskuri/
Suomen Kultareservi ei tee mitään vähennyksiä hintoihin, verkkosivuilla näkyvät hinnat ovat todellisia hintoja.
Nykyään saa kullasta parhaimmillaan lähes 50€/g.
Kullan hintalaskuri joka toimii reaaliajassa löytyy sivulta https://suomenkultareservi.fi/kullan-hintalaskuri/
Suomen Kultareservi ei tee mitään vähennyksiä hintoihin, verkkosivuilla näkyvät hinnat ovat todellisia hintoja.