Nappi pellosta

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
bishbish

Nappi pellosta

Viesti Kirjoittaja bishbish »

Osaisiko joku sanoa mikä kuvio napissa on? Tai arvella ikää? Laitoin kukkanapin viereen niin koko erottuu, nää on mun ekoja löytöjä ja meidän tontti on ihan kauhea tunkio niin pakko iloita jokaisesta :D Näiden lisäksi parhaat on 1852 kopeekka ja 1950 5mk, hyvin menee mutta menkööt :D

Kuva
Kuva
Kuva
Garrett Ace 250
Serafiina
Raavas Tonkija

Re: Nappi pellosta

Viesti Kirjoittaja Serafiina »

Jonkinlainen kukka tuokin ?

Kiva saada gilrpoweria foorumille :wink:
Minäkin ehtiessäni piippailen tunkion/ammusradan päällä. Nauloista saan näppylöitä :mrgreen:
Fisher 1236-X2, Garret ace 250, Garret pro-pointer
2 öre 157x
bishbish

Joo, minustakin se on joku kukka/perhonen/vastaava. Ikä tämmöisille kiinnostaa kun oon koittanut vähän tutkiskella tonttimme ja talomme historiaa, tästä kun ei ole edes tarkkaa rakennusvuotta missään.

Nesteytyksestä ovat entiset ainakin huolehtineet, metsästä löytyi jättimäinen lasipullokätkö (mm. se ihana "lausutaan Sprait" -Sprite-pullo) ja repäisy- ja alkoholiravitsemuskorkkeja on hyvä ettei suoriin riveihin istutettuna jokapuolella. Juomisiin ne kaikki kolikot kai sit menikin, oisivat nyt vähän kylväneet mullekin löydettäväksi :mrgreen:
Garrett Ace 250
Bruin
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Bruin »

bishbish kirjoitti:Joo, minustakin se on joku kukka/perhonen/vastaava. Ikä tämmöisille kiinnostaa kun oon koittanut vähän tutkiskella tonttimme ja talomme historiaa, tästä kun ei ole edes tarkkaa rakennusvuotta missään.

Nesteytyksestä ovat entiset ainakin huolehtineet, metsästä löytyi jättimäinen lasipullokätkö (mm. se ihana "lausutaan Sprait" -Sprite-pullo) ja repäisy- ja alkoholiravitsemuskorkkeja on hyvä ettei suoriin riveihin istutettuna jokapuolella. Juomisiin ne kaikki kolikot kai sit menikin, oisivat nyt vähän kylväneet mullekin löydettäväksi :mrgreen:
Kyllä sieltä vielä kolikoitakin löytyy. Onko sinulla vakio kela tossa Garretissa?
Itselle kävi niin että vakiokelalla en löytänyt muuta kun korkkeja ja nauloja ja muuta roskaa.
Sitten ostin sen isomman kelan, olikohan se jotain 9x14 kela, niin rupes kyllä löytyyn kolikkoa ja solkea ja muuta hienoa. Ja kaikki samalta alueelta missä olin jo huispannut vakiokelalla :!:
bishbish

Bruin kirjoitti: Kyllä sieltä vielä kolikoitakin löytyy. Onko sinulla vakio kela tossa Garretissa?
Itselle kävi niin että vakiokelalla en löytänyt muuta kun korkkeja ja nauloja ja muuta roskaa.
Sitten ostin sen isomman kelan, olikohan se jotain 9x14 kela, niin rupes kyllä löytyyn kolikkoa ja solkea ja muuta hienoa. Ja kaikki samalta alueelta missä olin jo huispannut vakiokelalla :!:
Hei, ei saa kertoa tuollasia, mies laittaa mut ulkoruokintaan jos rupeen jostain lisähankinnoista sille heti puhumaan! :D Meidän tontti on niin roskainen (oikeasti siis antaa lähes tauotonta signaalia monissa kohdissa koska on tunkiokasoja ja jotain vanhaa rakennusromua niin paljon) et ihan hyväkin siivoilla eka noita korkkeja ja nauloja ja muita kamaluuksia pois...
Garrett Ace 250
Vastaa Viestiin