Turku-PIIP #1
Sinä viikonloppuna on tyttärien synttärit, 26.9. ja 27.9. - peräkkäisinä päivinä. Lauantai ei ainakaan sovi mulle. Ehkä sunnuntain sais jotenkin järjestyyn...??
Parempi olis ollut se seuraava viikonloppu eli viikko 40, silloin ei ole mitään suunnitelmia.
Mutta ei tietty mun takia tarvitse sitä sinne siirtää, jos en pääse niin tulen sitten seuraavalla kerralla.
Parempi olis ollut se seuraava viikonloppu eli viikko 40, silloin ei ole mitään suunnitelmia.
Mutta ei tietty mun takia tarvitse sitä sinne siirtää, jos en pääse niin tulen sitten seuraavalla kerralla.
* Garret Ace 250 *
-
- Raavas Tonkija
mulle taitaa sopia parhaiten tuo 3.10... tosin eipä näillänäkymin noina toisinakaan päivinä mitään force major estettä ole...
sahurix@sahurix.org
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
En ole vielä itse päättänyt millä pelillä tulen. Lentolippu takaisin on kuitenkin tilattu 4.10. illaksi joten silloin käy 3.10. Jaa, mutta jos tulen autolla niin käy se silloinkin koska lähden iltalautalla. Pohdinpa asiaa. Ja jos jotain pohdin niin se vie aina aikaa.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
No niin. Tehdään näin Loimaan suhteen. En ole saanut kiinni sitä lähintä maataloa joten otetaan oletukseksi maat ratsutilan ympärillä. Olen käynyt siellä pariin otteeseen ja lukuunottamatta yhtä ! kolikkoa ei vielä ole löytynyt mitään ihmeellistä. JOS saan sopimuksen aikaiseksi Loimaan keskustan lähipellolle menemme sinne ja siitä kuulemme sitten lähemmin kun tavataan.
Itselleni sopii sunnuntai 27.9. parhaiten. Tapaaminen torin varrella olevassa ravintola Lintuparvessa kello 12. Kiinnostuneet voivat ilmoittautua privaatisti ja sms:llä suoraan meikäläisen taskuun numerolla +4792801128. Soittaakkin toki voi. Näkemisiin ja kuulumisiin.
Terv. Reijo
Itselleni sopii sunnuntai 27.9. parhaiten. Tapaaminen torin varrella olevassa ravintola Lintuparvessa kello 12. Kiinnostuneet voivat ilmoittautua privaatisti ja sms:llä suoraan meikäläisen taskuun numerolla +4792801128. Soittaakkin toki voi. Näkemisiin ja kuulumisiin.
Terv. Reijo
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Loimaan tapaaminen siirtyy nyt
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... php?t=1827
Itse en enää kommentoi tai lisää informaatiota tähän .
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... php?t=1827
Itse en enää kommentoi tai lisää informaatiota tähän .
-
- Raavas Tonkija
nyt ois turun pelloille lupa mennä heilumaan, vuokraaja kovin piti jos löydettäisiin hänen hukkaama terä pellosta. jos jotain kiinnostaa niin joko turun vätti tai sitten tuolla "skanssi" koivula alue.. oisko joku kiinnostunut joku vkl lähtee piipitteleen.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
-
- Raavas Tonkija
tänään nousi tuosta vätin pellolta joku pieni kolikko ( ihan romu )
luoti,äkeen piikki,lusikan kärki ja joku posliini "nänni". etsintöjä haittaa vain tuo 20cm pitkäksi jätety heinä..
luoti,äkeen piikki,lusikan kärki ja joku posliini "nänni". etsintöjä haittaa vain tuo 20cm pitkäksi jätety heinä..
-
- Raavas Tonkija
pari ois kiinnostunu koroisten maastosta tulla apuun..
Viimeksi muokannut Grave Digger, 05 Loka 2009, 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukana ollaan varmasti, jos vain aikataulu passaa.
Tuolla on niin paljon tutkittavaa, että tonne tarvittais paljon porukkaa
Tuolla on niin paljon tutkittavaa, että tonne tarvittais paljon porukkaa
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
-Garret Pro pointer
-
- Raavas Tonkija
Totta, mikäli jotain haluaa pelastaa niin pitäisi nyt syksyllä mennä jo aika piakkoin, kaupunki vetää helvt..moiset sähkölinjat keskeltä tuota peltoa ja myllää sen yli ja ympäri..tuokin projekti on jo aloitettu..ihis81 pääsee meille yöksi mikäli tykkää chihuahuan kanssa nukkua sohvalla
-
- Raavas Tonkija
Grave Digger, erittäin hyvä idea, ja mainiota että olet saanut näinkin monta vihreää valoa jo eri tahoilta. Tulisin mielelläni mukaan, jos saat vielä MV:lta luvan järjestettyä.
Olen joskus itsekin puuhannut piipparointireissua Koroisten läheisille pelloille, mutta Maakuntamuseota konsultoituani jätin asian sikseen. Taisin tuolloin yrittää liian lähelle varsinaista Koroistenniemeä. Nämä mainitsemasi pellot ovat ilmeisesti toisessa päässä peltoaukeaa, joten sikäli luulisi luvan irtoavan helpommalla.
Koroistenniemellehän (vallien ulkopuolelle) yritetään saada laajamittaisia arkeologisia kaivauksia aikaiseksi, sillä kadoksissa siellä on vielä yhtä sun toista mielenkiintoista. Raha on vaan kovin tiukassa näinä aikoina, joten saas nähdä miten pitkään museoväki panttaa pääsyä tietyille alueille.
Olen joskus itsekin puuhannut piipparointireissua Koroisten läheisille pelloille, mutta Maakuntamuseota konsultoituani jätin asian sikseen. Taisin tuolloin yrittää liian lähelle varsinaista Koroistenniemeä. Nämä mainitsemasi pellot ovat ilmeisesti toisessa päässä peltoaukeaa, joten sikäli luulisi luvan irtoavan helpommalla.
Koroistenniemellehän (vallien ulkopuolelle) yritetään saada laajamittaisia arkeologisia kaivauksia aikaiseksi, sillä kadoksissa siellä on vielä yhtä sun toista mielenkiintoista. Raha on vaan kovin tiukassa näinä aikoina, joten saas nähdä miten pitkään museoväki panttaa pääsyä tietyille alueille.
Teknetics T2, Vibra-Probe 570
-
- Raavas Tonkija
OK
Viimeksi muokannut ihis81, 05 Loka 2009, 16:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Fiskars kenttälapio
-Garret Pro pointer
-Garret Pro pointer
-
- Raavas Tonkija