Nuo nousi sitten magneetilla joesta samaiselta seudulta. Mikä ihme tuo terä on? Kännykän vieressä oleva on hylsy tai joku? Jotain siellä oli sisällä.

Mitä hienoa noissa sota-aikaisissa räjähteissä ja ammuksissa muka on?FinlandTreasure kirjoitti:Hieno löyty tuo sota-aikainen pommi

FinlandTreasure kirjoitti:Sotaaikaiset pommit ovat osa suomen historiaa.
Palaan vielä aiheeseen! Miten niin hieno??FinlandTreasure kirjoitti:Hieno löyty tuo sota-aikainen pommi
R-ainetta joka voi olla hyvinkin epästabiiliathebeet kirjoitti:jotain kellertävää tavaraa
Palaan vielä aiheeseen! Miten niin hieno??iron maden kirjoitti:FinlandTreasure kirjoitti:Hieno löyty tuo sota-aikainen pommi
Moderointilinja on just oikea ja asiallinen, näistä räjähteistä kun ei varoitella ikinä liikaa. Muutenkin foorumin linja on asiallinen.P.Aholainen kirjoitti:Ot: kertokaa rohkeasti jos minun moderointilinja on liian tiukka räjähteissä tai jossain muualla foorumilla.
YV jos ei julkisesti halua kertoa.
Rakentavat palauteet on aina tervetulleita.![]()
.
+1lapland relics man kirjoitti:Moderointilinja on just oikea ja asiallinen, näistä räjähteistä kun ei varoitella ikinä liikaa. Muutenkin foorumin linja on asiallinen.P.Aholainen kirjoitti:Ot: kertokaa rohkeasti jos minun moderointilinja on liian tiukka räjähteissä tai jossain muualla foorumilla.
.
Kyllä P.Aholainen oikein hommansa hoitaa. Asiasta on hyvä varoitella ja jos/kun räjähteitä sattuu löytymään niin niitä paikkatietoja ei kannata samaan viestiin pistään - se ainoastaan houkuttelee räjähteidenkeräilijöitä paikalle.Leijona kirjoitti:+1lapland relics man kirjoitti:Moderointilinja on just oikea ja asiallinen, näistä räjähteistä kun ei varoitella ikinä liikaa. Muutenkin foorumin linja on asiallinen.P.Aholainen kirjoitti:Ot: kertokaa rohkeasti jos minun moderointilinja on liian tiukka räjähteissä tai jossain muualla foorumilla.
.