![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos jollakin on myydä pilkkahintaan kierrejohdolliset kuulokkeet, niin ottakaa mukaan?
Eipä kestä kiittää,hyvä että asetusvinkeistä oli edes jotain hyötyä.Grave Digger kirjoitti:Jaahas!
Keli oli mitä mainioin, harmi vain kun osallistujia oli kovin vähän, 5kpl.
jonkin verran tuli kamiksia, vissiin kuus rahaa,nappi,sinetti ja sulake.
etrac toimi loistavasti nyt pellolla kiitos etsijä82:selle asetusvinkeistä.
ps, 6h piipparointia ja oon ihan loppu...
Löytyikö ne paremmat löydöt sieltä missä oli paljon rautaa,ainakin itse olen tullut siihen johtopäätökseen,että jos pellolla ei ole rautaa,niin ei siellä ole yleensä mitään muutakaan.Grave Digger kirjoitti:toisella pellolla oli rautaa paljon, mutta toisella taas ei ollut mitään.. ei edes rautaa.
roskaa ei ollut oikeastaan lainkaan pelloilla.
Älä prkl laita niitä videoita missä näkyy sellanen ääliön näköinen kaveri kaivelemassa sulakkeita maastaGrave Digger kirjoitti:Jaahas!
loimaalla tuli "piipahdettua" ja lehtitätikin kävi meistä jutun vääntämässä.
paljon jäi lääniä tutkimatta. keli oli mitä mainioin, harmi vain kun osallistujia oli kovin vähän, 5kpl.
jonkin verran tuli kamiksia, vissiin kuus rahaa,nappi,sinetti ja sulake.
etrac toimi loistavasti nyt pellolla kiitos etsijä82:selle asetusvinkeistä.
kuvat yritäin laittaa huomenna tänne jakoon, ja parit videonpätkät.
ps, 6h piipparointia ja oon ihan loppu...
mulla nyt oli eniten kolikkoja tietty ku e-trac oli käytössä ja siinä legendaarisen etsijä82:Sen asetukset. muilla pojilla sit tulikin huomattavasti vähemmän ja jotkut rupes jo kolikoita kerämään jostain vintiltä...vähän sääliksi kävi.Etsijä82 kirjoitti:Maisemat näyttää oikein hyvältä,mitäs kolikoita sieltä pellosta oikein löytyi?
HihihihihiGrave Digger kirjoitti: mulla nyt oli eniten kolikkoja tietty ku e-trac oli käytössä ja siinä legendaarisen etsijä82:Sen asetukset. muilla pojilla sit tulikin huomattavasti vähemmän ja jotkut rupes jo kolikoita kerämään jostain vintiltä...vähän sääliksi kävi.