Elisan verkossa häiriöitä.

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Vesqu
Metallinetsijä

Elisan verkossa häiriöitä.

Viesti Kirjoittaja Vesqu »

http://corporate.elisa.fi/elisa-oyj/tie ... isturbance

"Elisan kiinteissä laajakaistayhteyksissä on parhaillaan häiriöitä koko Suomen alueella. Noin klo 10:30 alkanut vikatilanne vaikuttaa kaikkiin Elisan laajakaistaliittymiin, mobiililaajakaistayhteyksiin, sekä niitä käyttäviin palveluihin, mm. Elisa Viihde -palveluun. Häiriö vaikuttaa myös osaan Elisan yritysverkon liittymistä.

Vian korjaustoimenpiteet ovat käynnissä.

Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa."
Garrett AT PRO
ärkoo
Kunniajäsen

Re: Elisan verkossa häiriöitä.

Viesti Kirjoittaja ärkoo »

Mitä uutta tässä on? Minulla pelittää Elisan mokkulayhteys jatkuvasti miten sattuu. Myivät minulla joku vuosi sitten "nopean" 4-G yhteyden joka ei koskaan pelittänyt. Vaihdoin sen takaisin 3-G yhteyteen pari vuotta sitten ja vaadin sekä sain hyvitystä toimimattomasta yhteydestä ( sen jälkeen kun tekninen tuki nosti kädet ylös ja totesi ettei toimi ).

Valitettavasti DNA ja Sonera eivät myöskään toimi juuri sen paremmin täällä, kokeiltu on.
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
Vesqu
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Vesqu »

ärkoo kirjoitti:Mitä uutta tässä on? Minulla pelittää Elisan mokkulayhteys jatkuvasti miten sattuu. Myivät minulla joku vuosi sitten "nopean" 4-G yhteyden joka ei koskaan pelittänyt. Vaihdoin sen takaisin 3-G yhteyteen pari vuotta sitten ja vaadin sekä sain hyvitystä toimimattomasta yhteydestä ( sen jälkeen kun tekninen tuki nosti kädet ylös ja totesi ettei toimi ).

Valitettavasti DNA ja Sonera eivät myöskään toimi juuri sen paremmin täällä, kokeiltu on.

Meillä ainakin Elisa on toiminut kutakuinkin moitteettomasti.
Garrett AT PRO
Taurus
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Taurus »

Mulla ollut Elisan viihteessä häiriöitä melkein päivittäin siitä lähtien kun sen hankin. Digiboksi "jäätyy" vähintään kerran päivässä ja netti katkeilee.
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
rib@55
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja rib@55 »

Taurus kirjoitti:Mulla ollut Elisan viihteessä häiriöitä melkein päivittäin siitä lähtien kun sen hankin. Digiboksi "jäätyy" vähintään kerran päivässä ja netti katkeilee.
Hyvä kuulla. Aivan sama tilanne meilläkin. Jatkuvasti saa resetoida, ja yhdistellä uudestaan..... :evil:
Rib@55

Fisher F2
Garret Propointer
Vastaa Viestiin