Nel kolmitaajuus kela

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Nel kolmitaajuus kela

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Nellin kolmitaajuus kela venäjän md areenalla mitä toi mahtaa tarkoittaa ja sopiiiko kaikkiin etsimiin? http://md-arena.com/3-x-chastotnaya-kat ... -test/[url][/url]
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nel kolmitaajuus kela

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

En ehtinyt nyt videota katsomaan kokonaan mutta ymmärsin että vain Minelabin X-terra laitteisiin. X-Terrassahan on mahdollista vaihtaa taajutta eri keloilla.
Sama ominaisuus on myös venäläisissä Aka etsimissä ja niihin on saatavissa kela missä pystyy taajutta vaihtamaan ihan vain kytkintä kääntämällä.
-Aka Sorex Pro
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Nel kolmitaajuus kela

Viesti Kirjoittaja jannukka »

OK . Kiitokset!
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nel kolmitaajuus kela

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Nellin sivuilla ollut jo jonkin aikaa uutinen tuosta uudesta kolmitaajuus kelasta http://www.nel-coils.com/index.php/the-news

Kuva

COMING SOON!

Three-frequency coils for Minelab x-Terra series by NEL

You buy only one coil, which can work on any* frequency chosen".

*Now coils NEL with the ability of switching frequency (3 kHz, 7.5 kHz, 18.5 kHz)
-Aka Sorex Pro
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nel kolmitaajuus kela

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Nellin pojilla tuntuu olevan homma hanskassa jos noin voi sanoa :P
Kuva
https://www.facebook.com/nel.coils.7?fref=ts
-Aka Sorex Pro
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nel kolmitaajuus kela

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Näköjään Mars MD tehnyt myös vastaavan kelan X-terraan
http://en.marsmd.com/new-goliath-coil-w ... /#more-155

"New product 2014. Mars MD Goliath coil with an option of switching 2 frequency modes. High frequency 18.75 kHz and mid-frequency 7.5 kHz are now in one coil! Quick and simple mode switch during the search. Watch pictures and video."
-Aka Sorex Pro
Vastaa Viestiin