Teksti jonka lainasin, on yhden maan johtavan arkeologin laatima, joten minulla ei ole mitään syytä epäillä sen luotettavuutta. Itse olen ihan tavis, en tiedä esim. konservoitujen löytöjen lukumäärää. Tiedätkö itse?brosse kirjoitti: Minä olen mielenkiinnolla seurannut kannanottojasi ja yleensäkin tätä ketjua, täytyy muutamia kohtia kommentoida, ensinnäkin tiedätkö kuinka monta metallinetsijöiden löytöä on viimeisenä 3-4 vuotenna mennyt konservointiin? Radiohiiliajoituksista esim. Museovirasto teettää nykyään tietääkseni aika suuren osan ulkomailla ja hinta on n. puolet tuosta aiemmin mainitsemastasi
Ja sitten tuohon lausahdukseen ettei Museovirasto juurikaan tee tutkimusta
http://www.rakennusperinto.fi/news/Uuti ... kset_2014/
Yksikään tapaamistani arkeologeista ei ole ollut "Jeesustelevaa pullasutiväkeä" vaan erittäin asiallisesti harrastukseemme suhtauvaa
Huomasitko, että linkittämässäsi artikkelissa puhuttiin pienimuotoisista tutkimuksista ja tarkistuksista?
Tähän vastaan oikein mielelläni. Halusin poistaa laittamani kuvat siinä vaiheessa kun minusta alkoi näyttää siltä, että foorumi palvelee nykyään ihan jotain muuta kuin yleistä keskustelua. Aika kuumottava perstuntuma on siitä tämänkin keskustelun aikana syntynyt.brosse kirjoitti: Sitten vielä kysymys, miksi ihmeessä olet editoinut 2.5.2015 kaikista aloittamistasi viestiketjuista kuvat pois, jokin tarkoitushan tuollaisella "luotettavalla" harrastajalla täytyy moiseen olla
Kaikki n. kuusi vuotta olen piippaillut yhteistyössä, siellä mihin on annettu lupa tai pyydetty menemään, ammattilaistaholta.