topin 2015
Re: topin 2015
Co ilmapistoolin perä
Oho, ompa noussu kolikkoa. "neitseellisen" näköisen paikan olet oniinstunut löytämään. Kannattaa käydä uudelleen ja huispata "ristiin", eli käveleskellä samat alueet uudelleen mutta eri suuntaan
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
vai ei tällä muka rikastu
Jep niin yleensä teenkinHaarukka kirjoitti:Oho, ompa noussu kolikkoa. "neitseellisen" näköisen paikan olet oniinstunut löytämään. Kannattaa käydä uudelleen ja huispata "ristiin", eli käveleskellä samat alueet uudelleen mutta eri suuntaan
Viimeksi muokannut Topi, 17 Touko 2015, 22:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Garrett 350
Harvinaisen komeita rinkuloita olet löytänyt
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
hienoja rinkuloita onnittelut
Minelab equinox 800.
Garrett at pro vakio kela+5x8 kela.
Garrett Pro pointer AT.
Garrett at pro vakio kela+5x8 kela.
Garrett Pro pointer AT.
- Velsku
- Metallinetsijä
Hienoja löytöjä, onnea!
Itse olin samalla montulla etsimässä veden alta ja kuulin pikkuveljeltäsi noista sormuksista. Mulla löytöinä hopeinen rannerengas ja 6 kolikkoa. Aika hyvin oli joku jo puhdistanut sitä aluetta missä olin. Nuo löytöni tuli loppujen lopuksi pieneltä alueelta joka selvästi oli jäänyt vain etsimättä. Eli vaikka ranta olis jo ns. selvästi etsitty, aina siellä on kohtia jossa ei ole käyty Ja hyviä löytökäkin tulee.
Itse olin samalla montulla etsimässä veden alta ja kuulin pikkuveljeltäsi noista sormuksista. Mulla löytöinä hopeinen rannerengas ja 6 kolikkoa. Aika hyvin oli joku jo puhdistanut sitä aluetta missä olin. Nuo löytöni tuli loppujen lopuksi pieneltä alueelta joka selvästi oli jäänyt vain etsimättä. Eli vaikka ranta olis jo ns. selvästi etsitty, aina siellä on kohtia jossa ei ole käyty Ja hyviä löytökäkin tulee.
--------------------
Minelab Explorer XS, (8", 10,5", 15"WOT)
Garrett AT Pro (vakio + 5"x8" kelat)
Minelab digger
Garrett pro pointer
Garrett sandscoop
Minelab Explorer XS, (8", 10,5", 15"WOT)
Garrett AT Pro (vakio + 5"x8" kelat)
Minelab digger
Garrett pro pointer
Garrett sandscoop
Hienoja sormuksia, onnea!
Silloin taktiikkanani oli painua aivan uimarannan reuna-alueille. Tuli mieleen, että kyllä uimareissa täytyy olla joukossa sellaisia henkilöitä, jotka arvostavat omaa rauhaa tai muuten vain menevät uimarannan reuna-alueille ja jotka eivät mene uimarannalla sinne kaikista ruuhkaisimmille alueille.
Allekirjoitan tuon myös omasta kokemuksestani. Pari kertaa olen onnistunut löytämään pari hienoa löytöä uimarannalta, jonka luulin jo tyhjennetyksi. Kaivelunjäljet ja pari muuta seikkaa saivat minut arvelemaan rantaa tyhjennetyksi.Eli vaikka ranta olis jo ns. selvästi etsitty, aina siellä on kohtia jossa ei ole käyty Ja hyviä löytökäkin tulee.
Silloin taktiikkanani oli painua aivan uimarannan reuna-alueille. Tuli mieleen, että kyllä uimareissa täytyy olla joukossa sellaisia henkilöitä, jotka arvostavat omaa rauhaa tai muuten vain menevät uimarannan reuna-alueille ja jotka eivät mene uimarannalla sinne kaikista ruuhkaisimmille alueille.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Joo näin sut tässä muita löytöjä sieltäVelsku kirjoitti:Itse olin samalla montulla etsimässä veden alta ja kuulin pikkuveljeltäsi noista sormuksista. Mulla löytöinä hopeinen rannerengas ja 6 kolikkoa. Aika hyvin oli joku jo puhdistanut sitä aluetta missä olin. Nuo löytöni tuli loppujen lopuksi pieneltä alueelta joka selvästi oli jäänyt vain etsimättä. Eli vaikka ranta olis jo ns. selvästi etsitty, aina siellä on kohtia jossa ei ole käyty Ja hyviä löytökäkin tulee.
Garrett 350
Tämä on totta, ei niitä rantoja kovin helposti tyhjäksi saa, aina on jokin paikka mihin kela ei ole osunut. Uimarantojen parkkipaikat on monesti ollut myös koskemattomia edellyttäen, että parkkipaikat on hiekkaa, nurmikkoa tai muuta matskua johon voi tavaraa hukata. Veden puolelta rannan tyhjentäminen on sitten vieläkin vaikeampaa. Viimekesänä haravoin yhden rannan vedestä noin 6 kertaa ja aina löytyi jotain. Aallokko ja jäät myös muokkaa rantojen pohjaa ja täten joko paljastaa tai hautaa esineitä.Niksu kirjoitti:Hienoja sormuksia, onnea!
Allekirjoitan tuon myös omasta kokemuksestani. Pari kertaa olen onnistunut löytämään pari hienoa löytöä uimarannalta, jonka luulin jo tyhjennetyksi. Kaivelunjäljet ja pari muuta seikkaa saivat minut arvelemaan rantaa tyhjennetyksi.Eli vaikka ranta olis jo ns. selvästi etsitty, aina siellä on kohtia jossa ei ole käyty Ja hyviä löytökäkin tulee.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Komia e30 325 bemariTopi kirjoitti:Joo näin sut tässä muita löytöjä sieltäVelsku kirjoitti:Itse olin samalla montulla etsimässä veden alta ja kuulin pikkuveljeltäsi noista sormuksista. Mulla löytöinä hopeinen rannerengas ja 6 kolikkoa. Aika hyvin oli joku jo puhdistanut sitä aluetta missä olin. Nuo löytöni tuli loppujen lopuksi pieneltä alueelta joka selvästi oli jäänyt vain etsimättä. Eli vaikka ranta olis jo ns. selvästi etsitty, aina siellä on kohtia jossa ei ole käyty Ja hyviä löytökäkin tulee.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX