![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tarkennas hieman?Paramedio kirjoitti:Itse kyselin tästä puljusta tuotteiden saatavuutta yms asiallisia kysymyksiä, niin sähköpostit olivat aivan käsittämättömiä typeriä ja asiakapalvelu muutenkin tosi huonoa ja tylyä. Sai kyllä nopeasti vaihtamaan Finndetectorille jossa homma kyllä toimikin sitten reippaasti
3 viikkoa on ihan siedettävä aika kyllä. Helmikuun viimeinen päivä pistin tilauksen menemään. Alkuun jaksoin itsekin vielä odottaakin kun ei vielä edes ollut kiinnostusta maastoon. Alkaa tuntumaan että maa on taas jäässä kun villen kello saa asioita eteenpäin. .. Edes sen sähköpostikyselyn vastauksen suhteen.Magneettimies kirjoitti:Kuinka kauan olet odotellut pakettiasi? Itsellä kesti kolmisen viikkoa.
Kyselin onko tuotetta varastossa ja kumman sivuston hinnat voimassa(firmalla kahdet eri sivut). Tuli heti vastausviesti jossa luki vain että "on", siis ei mitään muuta koko viestissä. Siitä kyselin että mitäs tuo tarkoittaa niin tuli jotain ihme kyselyä ettei ymmärrä mitä kyselen yms. Vastaavaa yhden viestin sanailua tuli muutaman viestin verra kunnes totesin, että kiitos tyhjästä ja ostan muualta kun eivät osaa sanoa mihinkään mitään.. Tuli vain lopuksi vielä viesti "oleppa hyvä"mikav kirjoitti:Tarkennas hieman?Paramedio kirjoitti:Itse kyselin tästä puljusta tuotteiden saatavuutta yms asiallisia kysymyksiä, niin sähköpostit olivat aivan käsittämättömiä typeriä ja asiakapalvelu muutenkin tosi huonoa ja tylyä. Sai kyllä nopeasti vaihtamaan Finndetectorille jossa homma kyllä toimikin sitten reippaastiKuulostaa jo ihmeelliseltä että ylipäänsä on vastauksen saanu..
Kuulostaa tutulta, mulla oli täsmälleen samoinen homma ku tuolta ko. firmasta koitin at proota tilataParamedio kirjoitti:Kyselin onko tuotetta varastossa ja kumman sivuston hinnat voimassa(firmalla kahdet eri sivut). Tuli heti vastausviesti jossa luki vain että "on", siis ei mitään muuta koko viestissä. Siitä kyselin että mitäs tuo tarkoittaa niin tuli jotain ihme kyselyä ettei ymmärrä mitä kyselen yms. Vastaavaa yhden viestin sanailua tuli muutaman viestin verra kunnes totesin, että kiitos tyhjästä ja ostan muualta kun eivät osaa sanoa mihinkään mitään.. Tuli vain lopuksi vielä viesti "oleppa hyvä"mikav kirjoitti:Tarkennas hieman?Paramedio kirjoitti:Itse kyselin tästä puljusta tuotteiden saatavuutta yms asiallisia kysymyksiä, niin sähköpostit olivat aivan käsittämättömiä typeriä ja asiakapalvelu muutenkin tosi huonoa ja tylyä. Sai kyllä nopeasti vaihtamaan Finndetectorille jossa homma kyllä toimikin sitten reippaastiKuulostaa jo ihmeelliseltä että ylipäänsä on vastauksen saanu..
Ihme firma...
Finndetectorilta tilaus sisään klo 14, paketti minulla seuraavana aamuna
Minä olen tilannut kaikki vermeeneeni jyritä, Finndetectorilta! Takuuasiat on se painavin syy!P.Aholainen kirjoitti:Finndetectorilta kun tilaa niin takuut toimii,hyvää nopeaa palvelua ja onhan se kotimainen firma.
Koska 2:n päivään ei minkäänlaista vastausta kuulunut sähköpostiin, niin pistin sitten viimeisen mailin jossa ilmoitin että ei tarvitse enää lähettää mitään ja mikäli paketti saapuu matkahuoltoon en nouda sitä kun tilaan muualta. Ensimmäisen kerran villenkello vastasi ja nyt jopa hyvin nopeaan. Viestissä luki ok. Luulisi että yhdelläkään firmalla ei olisi varaa kohdella maksavaa asiakasta kuten nuo tekee. Asiakas kun yleensä mainostaa liikettä tuttavilleen, niin hyvässä kuin huonossakin palvelussa ja jälkimmäinen saattaa tarkoittaa montaakin potentiaalista menetettyä asiakasta. Kummaa on kyllä touhu...Tapsa71 kirjoitti:Annoin vielä yhden mahdollisuuden ko. puljulle. En kyllä jaksa uskoa että tähänkään sähköpostiin vaivaudutaan mitään vastaamaan. Mikäli ei vastata (kuten oletan) lupaan "lämpimästi mainostaa" kyseistä firmaa jokaiselle joka harkitsee vähänkään tilaavansa jotain tähän harrastukseen liittyvää. Kummaa touhua on kyllä noilla. Noh, omaan saappaaseensa kusevat.
Sama täällä! Tällä sivustolla kävin kyseleen mitä laitetta kannattas laittaa.hitvetyinen kirjoitti:Ohos! En ollut lukenut tätä ketjua ja tilasin Villeltä kilkkeet. Onneksi ne tuli alle viiden päivän. Jos olisin tän nähnyt, niin en olis uskaltanut tilata. Toivottavasti kaikki saa kamansa. Mulla oli tuuria tai siellä kävi vahinko.
No näin tässä kävi taas minullekkin. Eipä tilattua tavaraa kuulunut ,eikä kyselyynkään vastattu. Toisen sähköpostin kun laitoin että perutaan koko homma sitten niin varttiin tuli OK vastaus....Ei vastausta. Kolmen, neljän kyselyn jälkeen tuli käytyä lukeen ama:n sivulla pohjanoteerauksia kyseisestä puljusta.
Ja heti tilauksen peruutusviesti tähän pahamaineiseen lafkaan, johon vastattiin välittömästi: OK.
En suosittele kellekään!