rautaa
rautaa
Eilen turhautuneena kävelin pihatietä kera AT proon , tiesin kyllä et ei sieltä mitään nouse kun routa on 5 cm päässä , pellot on vielä täysin lumen vallassa noin 30 cm.
no yksi kunnon kilkatus , ja päätin kaivaa sen ylös, no tommonen rautaläpyskä just routarajasta irtos

Garrett AT pro
Black and Decker pikku-lapio
Kynnet
Kynnet
- iron maden
- Kunniajäsen
Re: rautaa
Kuvaa taustapuolikin jolloin selviää myös se ettei ole luodinreikä!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Tällainen toinen puoli , kone kyllä näytti et olis muuta kuin rautaa , mutta kun on noin ruosteessa ? Painaa puolikiloa.

Garrett AT pro
Kynnet
Kynnet
- iron maden
- Kunniajäsen
Hmmm! Tunnistusapuja lisää tarvittaisiin ja itse en keksi muuta, kun sivuun siirrettävä luukku jostain vermeestä tai jonkun koneen suojakansi, sivuun siirrettävä
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Kun kohde on riittävän iso niin koneen materiaalin tunnistus ei enään toimi oikein vaan antaa korkeamman id:n. Sama päin vastoin, riittävän pieni menee asteikolla alemmas kuin materiaali antaa olettaa. Taitaa kaikkien koneiden asteikot olla säädetty noin kolikon kokoiselle esineelle?Heta kirjoitti:Tällainen toinen puoli , kone kyllä näytti et olis muuta kuin rautaa , mutta kun on noin ruosteessa ? Painaa puolikiloa.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G