pinpointterin tarpeellisuudesta

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
V1
Raavas Tonkija

Re: pinpointterin tarpeellisuudesta

Viesti Kirjoittaja V1 »

Pointteri tekee piippailijan elämästä Luxusta.
Raivaaja
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Raivaaja »

Erittäin hyvin sanottu. Helpottaa älyttömästi löytämistä, maastossa kuin kaupungissakin.
Garret AT pro, propointer, Propointer AT
Bruin
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Bruin »

On se vaan ainakin meikäläiselle ehdoton kapine. Viimeksi tänään olisin varmaan seonnut jos ei olisi ollut erillistä pointteria. Peltometsässä kauhea juurakko jonka alta rauta ja hyvä piippi yhtäaikaa, kyllä siinä vaan todellakin helpottaa tieto kummalta puolelta juurakkoa lähdet kaivamaan niin ettei juurakko vahingoitu.

Ja pointterinkin kanssa sai tovin tonkia, ensin iso ruosteinen takonaula ja sit sen alta vielä komia 2 kopeekkaa.
Tais olla eka kerta meikäläisellä kun Deus tuli elementtiinsä erottelun suhteen verrattuna Ace 250:een. Monesti olen jättänyt kaivamatta Acen antaman rautapiipin ko. kohdalla. Kohde sijaitsee omalla tontilla jossa nyt testailen Deussia, oon haravoinut tontin varmaan 7:ään kertaan Acella.

Edit: En siis hauku Acea: todellakin olen löytänyt sillä paljon enemmän esim. kolikoita kuin Deussilla tältä tontilta.
Mutta kun Acella ei enää löydä, niin kyllä Deussilla vielä muutaman ainakin löytää. Just ne mitkä on naulojen tai muitten ruosterautojen päällä tai alla tai vieressä.
mrk42
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja mrk42 »

Ei sitä pointteria ilman toimeen tullut enää parin roskankaivuureissun jälkeen :) Mutta juu, asiasta toiseen. Onko tuollainen suojakondomi pointterin päällä kuinkakin tarpeellinen vai tuleeko toimeen ilmankin ilman että laite kuluu puhki ennen talven tuloa tms? http://detectorpoint.com/product/cover- ... 5/?lang=en
mikav
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja mikav »

Eiköhän tuo oo käyttäjästä aika paljon kiinni miten kestää? :P Itse en näe mitään tarvetta laitella suojia pro-pointeriin.. kestää sen mitä kestää.. ostetaan sitten uus jos kuluu puhki. :D
XP Orx
Vastaa Viestiin