Pari vuotta sitten löytynyt ,
mutta ei selvinnyt silloin mikä on ?
Mikä hylsy ?
Mikä hylsy ?
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Fisher F75 SE
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Re: Mikä hylsy ?
Nyt on tutun näköinen, oletettavasti Vetterli kiväristä.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Vetterli on minunkin veikkaus, kaliberi reunasytytteinen 10.4 X 38R...
Garrett AT Pro, Garrett Pro-Pointer, Fiskarsin ja Minelabin maantonkijat. GTN-60
Kiitos , Indian ja RVPS .
Minulle outo kivääri , mitä ikäluokkaa ?
Minulle outo kivääri , mitä ikäluokkaa ?
Fisher F75 SE
Fisher F75 SE
Onko Grafton-kivääri tutumpi nimike? Näitä salakuljetettiin Suomeen 1900-luvun alkupuolella. En kaliiberin historiaa tunne sen tarkemmin, mutta kuukkelilla varmaan löytyy lisätietoa.
Garrett AT Pro, Garrett Pro-Pointer, Fiskarsin ja Minelabin maantonkijat. GTN-60
Tuossa on minun löytämiä vetterlin patruunoita sekä 9mm. Aika yleinen löytö hylsynä Kokkolassa ja Larsmossa.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Indian kirjoitti:Tuossa on minun löytämiä vetterlin patruunoita sekä 9mm. Aika yleinen löytö hylsynä Kokkolassa ja Larsmossa
Minulle ensimmäinen , löytyi Kannuksen puolelta , taitaa rannikolla olla yleisempi .
Fisher F75 SE
Fisher F75 SE
Nuo hylsyt ja luodit ovat tämän tarinan peruja. Kuulo puheiden mukaan, näitä vetterli kiväreitä jäi vähän joka taloon.
fi.wikipedia.org/wiki/SS_John_Grafton
Edit. Joku osaavampi voi tehdä linkin tuosta
fi.wikipedia.org/wiki/SS_John_Grafton
Edit. Joku osaavampi voi tehdä linkin tuosta
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Niinpä. Mistähän johtus: https://fi.wikipedia.org/wiki/SS_John_G ... rannikolle .