Ajattelin tälläistäkin asiaa etukäteen selvitellä niin sujuu hommat luontevammin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Älä sano ensimmäisessä lauseessa metallinetsinnästä mitään. Minulla ja Tauruksella on kokemusta siitä että juttu voi katketa heti.Paramedio kirjoitti:Tässä uutena harrastajana tuli tälläinen asia mieleen, että jos/kun joutuu alkaa lupia hommaamaan alueille niin miten esitätte asian maanomistajalle? Oletetaan siis että kyseessä täysin tuntematon henkilö? Millaisia asioita/pointteja esitätte ja mitä yleensä ihmiset lupakyselyyn vastaavat?
Ajattelin tälläistäkin asiaa etukäteen selvitellä niin sujuu hommat luontevammin
Itse olen yleensä antanut jonkun löydetyn esineen, jota on kiva katsella. Myös vodka-pullo on hyvä, mutta kannattaa ensin katsoa, onko pihassa lestabussi ja isännällä raamattu kainalossa.Zalama kirjoitti:Sitten kun vielä vie syksyllä kaffepaketin isännälle / emännälle niin seuraavana keväänä saa helpommin, etsintäluvan meinaan.
Paras vois olla muoviämpäri missä on juhla-mokka pakettimrk42 kirjoitti:Kavipaketit avaa portit taivaaseen. Katsoo vain millainen lauma ihmisiä on missä tahansa mistä saa ilmaista kahvia jos epäilee kahvin voimaa. Toinen mikä voisi toimia hyvänä "lahjuksena" on muoviämpäri