garrett 350 testailua
-
- Kunniajäsen
Re: garrett 350 testailua
Moro. Noita lenkkimakkaran nipsuja löytyy kyllä joka paikasta. On joskus maistunut. .
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
350 tuntuu välillä minulla piippailevan omiaan. Ilmassa etäällä kaikesta metallista kun hiemankin heilauttaa niin alkaa piippailu. Ei oikein ole saanut selvää onko kosketushäiriö. Johto on tarkastettu jne. Paristot uudet jne.
Välillä toimii vallan mainiosti.
Garret Ace 350
Garret Pro-Pointer
Vanhin kolikko: 10 penniä 1874
Garret Pro-Pointer
Mulla just sama hommaneuvokas kirjoitti:350 tuntuu välillä minulla piippailevan omiaan. Ilmassa etäällä kaikesta metallista kun hiemankin heilauttaa niin alkaa piippailu. Ei oikein ole saanut selvää onko kosketushäiriö. Johto on tarkastettu jne. Paristot uudet jne.
Garrett 350
Jos ace250/350 piippailee omiaan, niin koettakaa laittaa sensitivityä pienemmälle. Ajelin omalla yleensä 2-3 pykälää vaille täysillä.
On tuo myös otettu huomioon ja on pienennetty juurikin 2-3 pykälää ja enemmänkin välillä.
Garret Ace 350
Garret Pro-Pointer
Garret Pro-Pointer
Onko lähellä voimalinjoja tai junarataa?350 tuntuu välillä minulla piippailevan omiaan. Ilmassa etäällä kaikesta metallista kun hiemankin heilauttaa niin alkaa piippailu. Ei oikein ole saanut selvää onko kosketushäiriö. Johto on tarkastettu jne. Paristot uudet jne.
Tai piippailetko jossain porukassa?
Mulla ottaa ainakin häiriötä toisista metallinpaljastimista tuo 350. Jopa 20-30 metrin päästäkin.
Eli etäisyyttä toisiin piippareihin ja voimalinjoihin.
Garret Euro Ace (350)
Vanhin kolikko: Kustaa Vaasa klippinki 1521
Vanhin löytö: osmansolmu riipus 800-1050 -luku
Vanhin kolikko: Kustaa Vaasa klippinki 1521
Vanhin löytö: osmansolmu riipus 800-1050 -luku
Lisäisin tähän listaan vielä Auringon aktiivisuuden, viime syksynä ace250 sekos ihan totaalisesti ja seuraavana päivänä olikin lehdessä juttua voimakkaasta auringonpurkauksesta, taitaa olla 11 vuoden syklin aktiivisin vaihe menossa tällä hetkellä.micxa kirjoitti:Onko lähellä voimalinjoja tai junarataa?
Tai piippailetko jossain porukassa?
"Yellow iron makes white men go crazy"
Kännykkä yksi pahimpia häiriön aiheuttajia. Ja varsinkin paikka riippuvainen, mitä huonommassa kentässä ja kauempana tukiasemasta puhelin on, sitä enemmän se lisää automaattisesti lähetystehoa.
Fisher F75 LTD
-
- Metallinetsijä
Joo ja kannattaa katsoa, että kelan kaapeli ei pääse yhtään heilumaan ja teräskärkiset maiharit kannattaa jättää himaan
AT Gold standard/Nel Tornado 12x13"/Ace 250/Pro Pointer AT
Vanhin kolikko: Sweden Johan III 4 öre klipping 1591
Paras löytö: Kultainen Pateck merkkinen taskukello 1800-luvulta.
Vanhin kolikko: Sweden Johan III 4 öre klipping 1591
Paras löytö: Kultainen Pateck merkkinen taskukello 1800-luvulta.
-
- Metallinetsijä
Tuo maihariasia minun pitää joka kevät oppia uudestaan.Stigmeister kirjoitti:Joo ja kannattaa katsoa, että kelan kaapeli ei pääse yhtään heilumaan ja teräskärkiset maiharit kannattaa jättää himaan