Sinulle on YV

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Sig
Raavas Tonkija

Sinulle on YV

Viesti Kirjoittaja Sig »

Eli tällä kertaa Mc Seekerilla on lukematta nelisen viikkoa sitten lähetetty viesti :roll:

Eräällä toisella keskustelupalstalla vanhin vielä lukematta oleva viesti on vuodelta 2009, joten ei tuo 4viikkoa vielä mikään paha ole :mrgreen: mutta kannattaa noita saapuneita viestejä seurata :wink:
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Haarukka
Kunniajäsen

Re: Sinulle on YV

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Ja tyhjennellä välillä sitä postilaatikkoa, uudet ei mene perille jos se täyttyy.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
V1
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja V1 »

Vähän aikaa piti ihmetellä että mites ne oikein poistetaan ennenkuin löytyi alalaidasta se avattava lokero jossa "poista valitut"...
Se oli sitten eka postilaatikon tyhjennys mulle! Juhlan paikka, nyt juomaan ponua.
DigDeep
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja DigDeep »

McSeeker myi viime vuonna ainakin jotain kamojaan pois. Onkohan lopettanut harrastuksen, en tiedä.
golden mask 5 (maksettu yhdessä erässä)
garrett pro-pointer
P.Aholainen
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

V1 kirjoitti: Se oli sitten eka postilaatikon tyhjennys mulle! Juhlan paikka, nyt juomaan ponua.
:lol: :lol: :lol:
moderaattori
Vastaa Viestiin