hapi kirjoitti:Tyhmänä kysyn että, mitä toi three tone päivitys käytännössä tarkoittaa?
Se tarkoittaa sitä että 3 tones päivitys tuo mukanaan 2 tonesin etsintäsyvyyden suuremmilla herkkyyksillä ja kuulemma tätä päivitystä ei välttämättä näissä alkupään koneissa ole.
Minulle ainakin kelpaa kaikki mahdolliset suorituskykypäivitykset,jos ei siitä tarvitse erikseen maksaa..
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Pulju näyttää pukkaavan uutta etsintä ennen kuin edellistäkään on kunnolla myyty . Tai sitten on vaan joku Kellycolle brändätty versio Racerista. Musta väri on kyllä tyylikkäämpi...
Olen hyvin tietoinen tuosta Nokta impact etsimestä, mutta ei jaksa ruveta nyt vaihtelemaan etsimiä koko ajan. Sitäpaitsi Makro racerissa on suurinpiirtein kaikki ominaisuudet, mitä nyt omaan etsintään tarvitsen ja Makron kaverina on tuo maanmainio Xp deus, niin eihän tässä hätäpäivää ole.
Eihän tuon kuvan perusteella voi väristä sanoa yhtikäs mitään, kun kuva on mustavalkoinen.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Rautanaulat kolikon yläpuolella testi: https://www.youtube.com/watch?v=a94C3lpKUDA
Olipas helppo nakki tälle koneelle. Id luvuilla ei tee tässä testissä yhtään mitään, vaan äänimaailma on se mikä ratkaisee.
Viimeksi muokannut Etsijä82, 22 Helmi 2015, 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Etsijä82 kirjoitti:Rautanaulat kolikon yläpuolella testi: https://www.youtube.com/watch?v=a94C3lpKUDA
Olipas helppo nakki tälle koneelle. Id luvuilla ei tee tässä testissä yhtään mitään, vaan äänimaailma on se mitä ratkaisee.
ViestiKirjoittaja Etsijä82 » La Helmi 14, 2015 1:42 pm
kolikoiden id luvut otettu ilmatestin perusteella. Kone näköjään muistaa vain tärinä asetuksen ja taustavalon, mutta koska koneessa erittäin vähän säädettävää, niin se ei haittaa ollenkaan.
Ilmatesti kolikoille, two tones, sens 70 ja vakiokela:
Vakiokelalla tuo on jo hyvä tulos sillä ace 150/250 mallit jää aika kehnosti jälkeen. Minun Ace tunnistaA 2 ören kupariikolikon ilmatesteiss' 36-37 cm päästä,kelana dd kela! Kiva lukea käyttökokemuksia koneista ja niiden eroittelukyvyistä!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
iron maden kirjoitti:
Vakiokelalla tuo on jo hyvä tulos sillä ace 150/250 mallit jää aika kehnosti jälkeen. Minun Ace tunnistaA 2 ören kupariikolikon ilmatesteiss' 36-37 cm päästä,kelana dd kela! Kiva lukea käyttökokemuksia koneista ja niiden eroittelukyvyistä!
Mikäs 2 ören kuparikolikko sinulla oli siinä testissä, kun niitä on vaikka minkä paksuista ja kokoista 2 ören kolikkoa liikenteessä?
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Etsijä82 kirjoitti:HUOMIO HYVÄT KANSALAISET!!!!!!!!
Ensimmäiset Makro racer ostajat, lähettäkää Sähköpostia: (dilek @ noktadetectors. com) ja pistäkää viestiin laitteen sarjanumero.
Siellä näkevät, onko laitteeseen tehty three tones päivitys ja jos ei ole sarjanumeron mukaan niin tehty, niin kuulemma lähettävät uuden päivitetyn etsinboxin eli sen koko takaosan niille joilla tuota päivitystä ei ole tehty.
Melkoinen firma sanoisinko, kun lähettävät tuosta vaan päivitetyn version koneesta ensimmäisten laitteiden ostajille.
Erikoista toimintaa laitoin myös meiliä onko itsellä päivitetty versio vai ei...
Mitään Nokta impactia ei ole sitten ihan hetkeen luvassa, vaan sillä nimellä on jokin laite kehityksessä. Kellycolla ja Noktan välillä ollut väärinkäsitys, näin ollen nettiin on vuotanut väärää tietoa asian oikeasta laidasta.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
DigDeep kirjoitti:On se vakuuuttavan oloinen laite, eiköhän nyt lähde tuo peruspaketti tilaukseen Kiitos Etsijä82:lle testeistä yms.
Aloekirjoituksen mukaan sinulla on GM3 nyt? Miten se suoriutuu tuollaisesta naulatestistä?
Mulla oli GM1, mutta en tajunnut kokeilla noin että naulat on kolikon yläpuolella. Etsinkin lähti eteenpäin kun en oppinut erottamaan silla kaljapullon korkkeja kolikoista...
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
DigDeep kirjoitti:On se vakuuuttavan oloinen laite, eiköhän nyt lähde tuo peruspaketti tilaukseen Kiitos Etsijä82:lle testeistä yms.
Aloekirjoituksen mukaan sinulla on GM3 nyt? Miten se suoriutuu tuollaisesta naulatestistä?
Mulla oli GM1, mutta en tajunnut kokeilla noin että naulat on kolikon yläpuolella. Etsinkin lähti eteenpäin kun en oppinut erottamaan silla kaljapullon korkkeja kolikoista...
En ole tuollaista testiä ikinä tehnyt. Voin koittaa ja tehdä vaikka piruuttani videon joskus.
golden mask 5 (maksettu yhdessä erässä) garrett pro-pointer
Kävin äsken omalla deussilla tekemässä tuon saman testin ja ei mitään ongelmia ollut deussilla löytää kolikkoa.
Suosittelen myös toisia deussin omistajia tekemään saman testin.
Hot ohjelma oli käytössä jolla testasin.
En aina välttämättä usko kaikkia testejä ennenkuin testaan itse.