C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
-
iipe
- Kunniajäsen
- Viestit: 3323
- Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
- Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja iipe »
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
-
Sig
- Raavas Tonkija
- Viestit: 524
- Liittynyt: 16 Maalis 2008, 22:44
Viesti
Kirjoittaja Sig »
Tiettyä ulkonäöllistä yhteneväisyyttä havaittavissa CTX3030 laitteen kanssa

Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
-
Etsijä82
- Kunniajäsen
- Viestit: 6255
- Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti
Kirjoittaja Etsijä82 »
Tuo 7000 olikin viite siitä vähintään hinnasta, mutta lipsahtikin reippaasti yli.

Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
-
Indian
- Raavas Tonkija
- Viestit: 761
- Liittynyt: 13 Syys 2012, 19:51
- Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja Indian »
On kyllä jäätävä hinta

ja mikä paino 3,32 kg

Xp Deus / At Pro
White's TRX
-
-miksu-
- Raavas Tonkija
- Viestit: 992
- Liittynyt: 30 Elo 2012, 18:36
- Paikkakunta: Masku
Viesti
Kirjoittaja -miksu- »
Nonni

XP Deus 2