klippa?
Re: klippa?
Onnea, oikean puoleinen on selvä klippinki
Xp orx, Garret pro pointer,lyhytvartinen lapio, Garrett Edge Digger.
Rautakautta, kultoo, hopiaa ja muita härpäkkeitä
Rautakautta, kultoo, hopiaa ja muita härpäkkeitä
Näyttäisi molemmat olevan klippoja. Oikeanpuoleinen varmasti. Onnea!
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Minusta ovat. Noissa on vielä niin paksu oksidikerros että siitä voisi nähdä joitain kuvioita tai niiden osia.
Itse teen sen niin että kastelen rahan vedellä ja sitten kääntelen sitä hyvässä valossa kuivumisen ajan.
mitä nämä klipat on? O.o
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
jahas empä oo moisista kuullukkaan
thanx..mix siellä lukee 91 eli 1591 ja toinen puoli on 8 ?8 öre klipping 91-92 oli hopia...ja tä on kupari...?Taurus kirjoitti:Näyttäisi molemmat olevan klippoja. Oikeanpuoleinen varmasti. Onnea!
Garrett ace 350/black ada/Garrett pro pinpointer:vanhin kolikko=Klipping 8 öre 1591.
niissä on ollut hopealla pinnoitettuja ja hopeaa itse seoksessa sisältäviä versioita (esim. 2 penningar, 1575
SM 120 U.år, Typ I, STOKHO, 15 mm, 0,55 gram, HOPEAA vain 47 osaa 1000sta), mutta kaikkia näitä on "ylistävästi" hopeisiksi kutsuttu.
SM 120 U.år, Typ I, STOKHO, 15 mm, 0,55 gram, HOPEAA vain 47 osaa 1000sta), mutta kaikkia näitä on "ylistävästi" hopeisiksi kutsuttu.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
moderaattori
kiitos iipeiipe kirjoitti:niissä on ollut hopealla pinnoitettuja ja hopeaa itse seoksessa sisältäviä versioita (esim. 2 penningar, 1575
Garrett ace 350/black ada/Garrett pro pinpointer:vanhin kolikko=Klipping 8 öre 1591.
Mulla oli hieman kiiltoakin vielä jäljellä.iipe kirjoitti:niissä on ollut hopealla pinnoitettuja ja hopeaa itse seoksessa sisältäviä versioita (esim. 2 penningar, 1575
Fisher F75 LTD