GM3 VS GM4 ???

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

GM3 VS GM4 ???

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Golden Mask 3 vaikko 4??? Mitä käytännön eroa näissä laitteissa on ?
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: GM3 VS GM4 ???

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Olisi kiva jos laitteita käyttäneet voisivat kommentoida!

Jonkin verran olen kaivanut netistä myös tietoa.
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: GM3 VS GM4 ???

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

ANYONE ?!?`!
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: GM3 VS GM4 ???

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Oletkos katsonut tuolta : http://www.mdi.linkisti.net/ Siellä tosin vain yksi arvostelu kummastakin.
Aika harvalla taitaa olla kokemuksia molemmista laitteista. Itse käytin nelosta peltokoneena lähinnä AtProta hieman suuremman etsintäsyvyyden vuoksi mutta kun hankin Garrettiin suuremman kelan on GM:n käyttö jäänyt kokonaan. Onkin nykyisin vain varalaitteena ja joskus kavereiden käytössä. Hyvä laite se on mutta itse pidän kuitenkin enemmän AtPron monipuolisista säätömahdollisuuksista, näytöllisyydestä ja vesitiiviydestä.
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Vastaa Viestiin