Millaisesta tämä voisi olla?
Esine on sikäli vähän outo, ettei ole ihan symmetrinen, toinen puoli on selvästi litteämpi:
Pinnassa ehkä jotain lasitteen tapaista?
Ontto on.
kahva?
Re: kahva?
Ei kuvista selvinnyt onko läpireikää? Tulee mieleen hanan juoksuputki.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
moderaattori
Kyllä se kokonaan ontto näyttäis olevan, vaikken ihan tuonne syvälle näekkään.
- Serafiina
- Raavas Tonkija
Ei vaikuta posliinin tai keramiikan lasitteelta. Tuo kimaltelu saa epäilemään joksikin kivilaaduksi, alabasteria, marmoria tai ehkä jotain muuta. Jokin ulokehan se on, en vaan osaa oikein hahmottaa sitä kaatimen tai kulhon kahvaksi. Ehkä koriste-esine.
Viimeksi muokannut Serafiina, 04 Tammi 2015, 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fisher 1236-X2, Garret ace 250, Garret pro-pointer
2 öre 157x
2 öre 157x
Hmm... Vaikea sanoa, en ainakaan näe silmämääräsesti siinä mitään huokoisuutta tms. mutta ei se ehkä kerro paljoakaan...ZyrTech kirjoitti:Näyttäisi luun tai sarven palalta. Pystytkö itse arvioimaan mitä matskua se on?
Mutta ei se ainakaan posliinilta jotenkin tunnu, voishan se jotain luuntapaista ollakin ...
Voiko luuta/sarvea lasittaa?
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Alabasterikipsivalua..tuo kiille pintaan muodostuu kalsiitista jota alabasteri sisältää. Osa on tosiaan (koriste ) kahva "jostain" vaasi maljakko tyypin esineestä.Poltettua keramiikkaa ei ole.
Eikö pikemminkin jonkin kaatimen nokka, kun kerran on ontto ?raiban kirjoitti:Minulla tulee mieleen tosiaan kahvikannun kahvaosa?
GM4 ja paljon puuttuvaa kokemusta, Garret pinpointer, kenttälapio.
Paras löytö, 20 penniä vm 1971, olen siirtynyt rahamiesten kerhoon.
Paras löytö, 20 penniä vm 1971, olen siirtynyt rahamiesten kerhoon.