Xp Deus,Garrett At pro+MarsMD Goliath+MarsMD Tiger. Fiskars kenttälapio , Minelab pointteri
Löydöt: Kullasta-Kattilaan ja rautakaudesta-nykyaikaan
KAIKKI MUU ON TURHAA PAITSI METALLINETSINTÄ Päijät-Hämeen muinaisuuden tutkijat
SAA . Itse veikkailin sinetiksi. ihan kuin siinä olisi S kirjain..
Xp Deus,Garrett At pro+MarsMD Goliath+MarsMD Tiger. Fiskars kenttälapio , Minelab pointteri
Jaa-a, ei kyllä sano mitään tuo. En ole ainakaan itse ikinä törmännyt tuollaisiin sinetteihin. Ainoastaan lyijysiin ja alumiinisiin. Kuviosta tulee mieleen s-brakteaatti
Juu eipä ole itsellekkään tullut ennen vastaan OLI vain arvelua.. JOSPA vaikka Leijona osaisi kertoa mikä tuo on
LuckyOne kirjoitti:SAA . Itse veikkailin sinetiksi. ihan kuin siinä olisi S kirjain..
Olisikohan tuolla sama tarkoitus kuin tässä löytämässäni "jakajassa", johon hihna liittyy neljästä sivusta. Tämähän on hevosvaljaista. Tuo löytämäsi vaikuttaa enemmän sepän tekemältä. Kuinka paksu tuo on?
Tässä tämä löytämäni:
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Samaa näköä kyllä on mutta omani on paljon heppoisempaa tekoa. Tuossa pari lisäkuvaa