Onhan se nätti..onneks en itse lohminutehkä kirjoitti:Komee markka.on tainnu lapio vähä hilipata.

Onhan se nätti..onneks en itse lohminutehkä kirjoitti:Komee markka.on tainnu lapio vähä hilipata.
Ai tuo kuvan vasemman yläkulman juttu?kollikko kirjoitti:Toi kaksirivinen on tullut parikertaa kouraan pelloilta. Ei ole olleet katkelmia! Jonkinnäköinen ikäänkuin kaksisääninen pilli varmaan ollut. Koiralle tai lehmille ehkä?
Kiitos linkistä, näyttäishän se samalta.Winsku kirjoitti:Harmonikan kieli http://www.vapaalehdykka.net/harmonikan ... otteet.php
Kävin kans yks ilta liejussa sotkemassa itteni ja mietin että onkohan tässä mitään järkeä!kimanton kirjoitti:Liejussa iltakävelyllä.
kollikko kirjoitti:Minäkin tuossa pysähyin ovelle ja mietin miten olen koiraa haukkunu kuraamisesta. Onneks ei oo akkaa. Aatteleppa itekkin kun joutus kotiotullessa riisumaan ittesä ja Pesemään kätesä ja naamansa. Lie vaikka korvantaustatkin tarkastais? Kerran oli takiaispalloja tukassa molemmilla ja mietin mihin papiljotteja enään tarvitaan?
kollikko kirjoitti:Jotenkin runollinen oli tuo sveduhopsu. Sanotaan vielä legendaarisuuden lisäksi slobohopsu. Rimmaako? Nyt on tehtävä kopsu! Nykyisen maailmanpolitiikan vallitessa meddenga ja putrubel pitäis vaikka tekosyihin vedoten bananisoida täältä.
Pakko saada se 1500 täyteenkollikko kirjoitti:Toi Derringeri on kyllä hyvä! Hämärissä kun supikoira hyökkää, voit puolustautua. Jos useampi, voit jättää viimeisen kudin itelles.