Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
J.m.k
Raavas Tonkija
Viesti
Kirjoittaja J.m.k » 16 Marras 2014, 13:24
Komea on, mun kauden eka on melkein samanlainen kuin tuo sun kauden vika
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
RapaRipa
Metallinetsijä
Viesti
Kirjoittaja RapaRipa » 16 Marras 2014, 13:45
Nätit sormukset sait vielä, onneksi olkoon! Ei paljoa puutu tavoitteesta ja vielä on aikaa jos intoa vaan riittää
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Tallessa on
Metallinetsijä
Viesti
Kirjoittaja Tallessa on » 18 Marras 2014, 06:40
J.m.k kirjoitti: Komea on, mun kauden eka on melkein samanlainen kuin tuo sun kauden vika
Omassani nimileima NW Westerback Eino , hyvin tuottelias kultaseppä ollut aikoinaan. Mikäs sun sormuksessa? Ettei ole vaan sama tekijä.
Tallessa on
Metallinetsijä
Viesti
Kirjoittaja Tallessa on » 18 Marras 2014, 06:46
RapaRipa kirjoitti: Nätit sormukset sait vielä, onneksi olkoon! Ei paljoa puutu tavoitteesta ja vielä on aikaa jos intoa vaan riittää
Intoa riittää mutta aika on niin kortilla ettei kerkeä kuin viikonloppuisin vain muutaman tunnin olemaan harrastuksen parissa.
J.m.k
Raavas Tonkija
Viesti
Kirjoittaja J.m.k » 18 Marras 2014, 08:17
Tallessa on kirjoitti: J.m.k kirjoitti: Komea on, mun kauden eka on melkein samanlainen kuin tuo sun kauden vika
Omassani nimileima NW Westerback Eino , hyvin tuottelias kultaseppä ollut aikoinaan. Mikäs sun sormuksessa? Ettei ole vaan sama tekijä.
NW mullakin taitaa olla valtaosa kulta löydöistä mutta tuo mun vastaava kivisormus on HJR leimalla, 60-lukua sekin.
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.