Ei tässä kokonaiskuluja paljoa kannata tosissaan laskea, kun mulla oli toinen autokin tässä pari vuotta sitä varten että pääsee kulkemaan aina kun on tarvisehkä kirjoitti:Juu,mutta pensa rahat taitaa jäädä maantielle.

Ei tässä kokonaiskuluja paljoa kannata tosissaan laskea, kun mulla oli toinen autokin tässä pari vuotta sitä varten että pääsee kulkemaan aina kun on tarvisehkä kirjoitti:Juu,mutta pensa rahat taitaa jäädä maantielle.
Ainakaan vielä.J.m.k kirjoitti:Totta..ja vaikka ei mitään arvokasta löytyisikään, niin onhan tää halpa harrastus laite hankintojen jälkeen. Ei tarvii maksaa kierroksista nurmikolla niinku esimerkiks golffissa
Helposti kastuu, lupaa parimetrisiä aaltoja Porin korkeudelle:( http://www.itameriportaali.fi/fi/itamer ... waveHeightmatonen kirjoitti:Juu aattelin kans jos meres kastuu lätty...
Joo, niin mä kattelin myös sun löydöistä että tutun näköinen hopeinen siellä pilkottiripe24 kirjoitti:http://postimg.cc/image/jmgbxq9sr/
pisti silmää tuo pääkallosorrmus. Samallaisen löysin tänään. Makiasti sulla tota tavaraa näkyy nousevan.
Kaksi päivää ja 9 paikkaa kahlattuna..Haarukka kirjoitti:No onhan tuossa komea satsi
Täällä olisi varmaan korkeintaan sama tulos, tosin voisi olettaa että joku kultainen sattuisi sekaan.J.m.k kirjoitti:Kaksi päivää ja 9 paikkaa kahlattuna..Haarukka kirjoitti:No onhan tuossa komea satsi
Ei täällä pohjosessa vieläkään tarvi ottalamppuja. Pimeessä mennään ja ku skuuppiin/lapioon pittää kattoo ni sitte toisella käellä lampulla sohasee...J.m.k kirjoitti:Matonen: Siinä vaiheessa alkoi tuntumaan jo välineurheilulta, kun tuohon varustukseen lisättiin vielä otsalamppuHieman autoilijoita ihmetteli meidän touhuja, kun oltiin eräällä ihan autotien vieressä olevalla rannalla kuuden jälkeen
![]()
Todella hyvin homma toimi kyllä lampun valossa, muuten oli aivan säkkipimeää mutta otsalampun valo riitti kaiken olennaisen näkemiseen vedessä.
iipe: Käytiin me siellä fatijärven rannalla, itse löysin työkalupakin työkaluineen ja yhden hopeisen rinkulan + kolikoitapakki jäi kyllä rantaan, ottakoon joku lenkkiavaimet hyötykäyttöön..