Kiinnostava tua tappikoristeinen mikätin.

On vähän isoo korunapiksi, mutta vois se sekin olla. Materiaali on pronssia.brosse kirjoitti:Onnittelut hopeista![]()
Tuo tappikoristeinen on mielenkiintoinen ja arvelisin, että ajoitus vois mennä jopa kansainvaellusaikaanMuistuttaa kovasti sen ajan esim. isoja korunappeja tms.
Tuasta ei oo mitään käryä. Pellolla luulin sitä ensin punnukseksi, mutta se se ei oo.ThePiippailija kirjoitti:Mikähän tuo oikealla kuparin pätkän yläpuolella oleva on? Löysin samanlaisen mutta siinä on tuossa reiässä semmoinen tappi.

Niin mäkin, mutta en osaa yhyristää mihinkään. Oon koko päivän selannu museon portaalia tuloksetta.Leijona kirjoitti:Kovat on löydöt.![]()
Olen nähnyt kuvan jossain tuollaisesta tappikoristeisesta, mutta en nyt muista missä

Saman pellon oon vetäny AT-prolla moneen kertaan ja nyt ekan kerran deussillaWinsku kirjoitti:Kolikoissa on ainakin ollut hopea/kuparikolikko suhde kohdillaan! Onnea!

Onnittelut hopioista.Tirehtoori kirjoitti:Saman pellon oon vetäny AT-prolla moneen kertaan ja nyt ekan kerran deussillaWinsku kirjoitti:Kolikoissa on ainakin ollut hopea/kuparikolikko suhde kohdillaan! Onnea!
Oon mä AT:llakin tippoja löytänyTaurus kirjoitti:Onnittelut hopioista.Tirehtoori kirjoitti:Saman pellon oon vetäny AT-prolla moneen kertaan ja nyt ekan kerran deussillaWinsku kirjoitti:Kolikoissa on ainakin ollut hopea/kuparikolikko suhde kohdillaan! Onnea!
Sulla on ollut vaan väärät asetukset. At Prolla ei voi ohittaa tippaa