Tänään tuli postissa ko.laite, mutta suomenkieliset ohjeet puuttui.Googlettamalla haku ei tuottanut tulosta.
Oisko jollain mulle ohjeita?
Laitehan ei varmaan sinäsä ole hankala käyttää, mutta näin noviisina ja ensimmäisen piipparin hankkineena haluaisin kaikki tiedon suomeksi irti että olisi mielekästä hommaa
Jos löytyy pdf ohjelmana,niin voi laittaa s-postiin anu_kolehmainen@hotmail.com
Kiitos <3
