Kyllä sormukset ovat aina löytöjä sieltä parhaimmasta päästä. Hieno on
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Aivan mieletön sormus jälleen,hyper onnittelut.Nuo hopeiset vaan ihastuttaa kauneudellaan.
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Todella hienoja löytäjä teillä! Sattuis mullekkin kuvien mukaisia!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Kyllä niitä vielä löytyy sinullekin kun jaksaa vaan puurtaa.
Tyhjiä reissuja on paljon takana mutta sitten kun sattuu hyvä paikka niin se palkitsee kerralla takaisin.
Eli tsemppiä sinne iron.
OK! Kun tähän piippailuun olen hurahtanut, niin en sitä suinkaan lopeta! Erittäin mielenkiintoinen harrastus!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Hienot löydöt taas Tuo sormus näytää siltä kuin joku "harrastelija" olisi itse aikanaan naputellut kuviot?
Onko kellään hajua oliko sormukset aikanaan tilaustyötä vai ostettiin aihio ja muokattiin itse tai jollain teetettiin?
Hmmm.. luultavasti kaikkia noita vaihtoehtoja on käytetty
Tuota kuviointia katottiin Kalpertinkin kanssa ja tultiin siihen tulokseen että olisikohan joku uusi alalle tulijan ekoja harjoituksia tuo sormus...jostainhan se pitää aina aloittaa uudessa ammatissa.