Pääkaupunkiseudun syysmiitti?
Pääkaupunkiseudun syysmiitti?
Onko kukaan järjestämässä yhteispiippausta pääkaupunkiseudulle tai johonkin läheisyyteen tänä syksynä?
Garrett At Pro
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
-
- Metallinetsijä
Re: Pääkaupunkiseudun syysmiitti?
Mua kiinnostais jos vaan lukio-opiskeluilta pääsen.
Garrett AT PRO
- tiigerin silmä
- Raavas Tonkija
moi.minä järjestan yhteis piippailu.jöko viimeinen viiko syyskuu tai eka viikko lokakuu la-su.sitten kuin minä saantieto etta maa on kjäänettu tai on aloitettu,sen jälkeen jakantieto halukkaile.tapahtuma paikka,Vantaa Sotunki.halukkaat voi kirjötta minulle,etta voisin sopia maan omistajan kansa minkä suuruinen pelto kjaytettais.tervetuloa ilmoittajat.t:tiigerin silmäUrmas kirjoitti:Onko kukaan järjestämässä yhteispiippausta pääkaupunkiseudulle tai johonkin läheisyyteen tänä syksynä?
käytossa työkalut:blisstool ltc 64x v3,blisstool ltc 64x v5,garret,white´s propointter,kaivinkone fiskars,ruuvimeiseli kiina.
Mahdollisesti ehtisin mukaan jos lokakuun ekaaa ajateltu (4-5.10). Syyskuun viimeiseen en pääse (27-28.9)
- tiigerin silmä
- Raavas Tonkija
saatta olla etta pääsen jariestä silloinkin.ps.ota minuh yhteutta yv.Vesqu kirjoitti:Mua kiinnostais jos vaan lukio-opiskeluilta pääsen.
käytossa työkalut:blisstool ltc 64x v3,blisstool ltc 64x v5,garret,white´s propointter,kaivinkone fiskars,ruuvimeiseli kiina.
- tiigerin silmä
- Raavas Tonkija
moi.saattaolla etta pystyn jariesta silloin kin.tiedustele yvlla.Elorju kirjoitti:Mahdollisesti ehtisin mukaan jos lokakuun ekaaa ajateltu (4-5.10). Syyskuun viimeiseen en pääse (27-28.9)
-
- Metallinetsijä
Ketä kaikkia olisi tulossa kyseiselle syysmiitille?
Garrett AT PRO
Tämä säätäjä ainakin, mikäli kelit ja terveys sallivat.Vesqu kirjoitti:Ketä kaikkia olisi tulossa kyseiselle syysmiitille?
Varusteet: Garrett AT Pro, Garrett Pro Pointer,
BW tetsari, BW kenttälapio, Tokmanni iso lapio, voikukkarauta,
DIY-sand scoop.
Vanhin kolikko: 1/6 öre Karl XI 1660 - 1697.
Paras löytö: Kulta/timantti Rolex.
Eniten löydetty: korkkeja...
BW tetsari, BW kenttälapio, Tokmanni iso lapio, voikukkarauta,
DIY-sand scoop.
Vanhin kolikko: 1/6 öre Karl XI 1660 - 1697.
Paras löytö: Kulta/timantti Rolex.
Eniten löydetty: korkkeja...
Olen mukana jos kyyti järjestyy tai julkinen liikenne toimii ja viikonloput ainoat mitkä ok. Alustava lupaus. Välillä töissä viikonloputkin.
Pääseminen paikalle voi olla hankalaa jos ei omista autoa.
ATX, T-2, ACE300i, White's Bullseye TRX, Pistol Probe, Garrett Pro pointer, Lesche Digging Cutting Tool. Fiskars taittolapio, Sniper Spade (ruostumaton) Evolution Extreme Blade (ruostumaton) sand scoop EVROEXCAVATOR-2 v.22 (ruostumaton).
- tiigerin silmä
- Raavas Tonkija
moi.kysymalla pääse jöpa rooma.ehkä kannatta kysya ensiksi tutuilta,ja jos ei onnistu laenta tuttavuus piiri ja tas kysy,tito tai apuva.Panomies kirjoitti:Pääseminen paikalle voi olla hankalaa jos ei omista autoa.
-
- Metallinetsijä
Itse en ainakaan vanhempieni kyydillä pääse ja autoa en omista koska olen vasta 16.
Garrett AT PRO