Moro
Jos jotakuta Tamperelaista piipparistia kiinnostaa päästä haastateltavaksi Suur-Tampere lehteen niin ota yhteyttä niin välitän tietoa eteenpäin.
Paria henkilöä jo kyselinkin mutta kieltäytyivät kunniasta. Juttu saattaa levitä laajemmallekin, ihan varoituksena
Yki
Tamperelaista etsitään.
Tamperelaista etsitään.
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
-
- Kunniajäsen
Re: Tamperelaista etsitään.
Mä oon entinen TAMPERElainen. Lamminpäässä asustelin -60. Jos mä sitten?
No voi hitsi Kävikkös Lamminpään koulua? Mää kävin vv. 1956-1960. Opettajana oli Hilkka Teräsvuori, koulun muita opeja Tyyne Jakovaara sekä Topi ja Sylvi Mäkivaara .kollikko kirjoitti:Mä oon entinen TAMPERElainen. Lamminpäässä asustelin -60. Jos mä sitten?
Mihinkään lehtijuttuun mää en lähre
-
- Kunniajäsen
Jumapuma! Suututti kun isosysterit pääsi kouluun mikä oli kotiamme vastapäätä. Olin liian nuori. Osasin lukea ja kirjoittaa paremmin kuin ne. Vasta seuraavana vuonna pääsin Ruovedellä kuusivuotiaana kansakouluun. Siskot olivat paula ja pirjo kauppinen ja broidikin Aimo tais olla samaan aikaan. Luokkakuvia on siskoilla ainakin siellä. Meillä asui eläintentäyttäjä samassa talossa.
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Vähän lähti liikaa keskustelu rönsyilemään ohi Ykin alkuperäisestä aiheesta :etsitään haastateltavaa lehtijuttuun.
terveisin tiukkapipo mode
terveisin tiukkapipo mode
moderaattori
-
- Kunniajäsen
Vaatimukset olivat toimittajalta mahdottomat. Taperelaista? Siksi ei ehkä löytynyt haistateltavaa+ Manselaisia, Hervantalaisia ja pispalalaisia puhumattakaan nääsvilleläisistä olisi varmaan löytynyt. Nam:m.m ja puolukkahillo. Meilläkin on Kemiönnokassa kas nääs Kasnäs. Kiitos terveisistä. Samoin sinne ja kaikille tutuille kun tuli näin tilaisuus!
-
- Kunniajäsen
Sommoro! Moon Kollikon kaveri jase sano notta mua kylävois haastatella. Suaraan sanon kylä ettei parana mulle loiria haastaa! antaa tulla vaan huostaan juttua ja meillei sitte ruveta suuta soittamaan ! Paree tulla pia ettei tartte noutaa, meinaan.Junssi sitte jos nimi kiinnostaa.