Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Tässäpä löytöjä hiekkarannoilta. Mukana myös yksi kulta ja hopea.
On tämä vaan niin koukuttava harrastus. Hauska löytö myös tuo "World gliding championships" mitali.
Ja oikeen kultaakin, hienoa. Missä päin Suomea piipaat?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Löysin samanlaisen hopean vähän aikaa sitten Turusta. En alkuun huomannu KK leimaa mut tajusin tuon sun sormuksen perusteella tarkistaa omastani leimat kalevalaa on aina kiva nostella.
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
Roskat heittelen heti lähimpään roskikseen eli tulee siivottuakin. Yllättävän paljon löytyy naulaa uimarannoiltakin.
Mikähän mahtaa olla tuo alumiininen lätkä? tänään löysin samalta rannalta toisenkin.
Syyt voi olla useampia noille lätkille. Esim. Löysin yhden tuollaisen tutulta leirikeskuksen rannalta jossa olen itse ollut töissä ja tiesin heti, että mihin sitä on käytetty. Nimittäin lapsille tehdyn näytelmän aarrearkun sisältönä
Garrett at pro/garret pro-pointer
Vanhin kolikko 2ör 1750