Tässä on mun kontexi
-
- Kunniajäsen
Tässä on mun kontexi
Loppuu tää saaressa piipparoinnit ennenkuin m.v hoitaa velkansa mulle.V: tun porukka noukkikoon kvartsipalasia vaan metissä jos ei anna meikäläisille kakan arvoo.Hermot loppu tässä päässä.Tää on kuin soskusta kerjäis.Haluaisin ettei Vasumetin porukka lähetä mitään ennenkuin tekevät periaatepäätöksiä kammioissaan. Jumalauta! Eikö ne saa siellä ketään vastuuhenkilöä uhrattua vastaamaan kysymyksiin? Kikkeli sentään!
-
- Kunniajäsen
Re: Tässä on mun kontexi
Joo alueuutisiahan nää. Nehän kyselee ylläpitäjiä sivustolle. Mee sinne ja anna mun kiukutella. Tänne muuta tarvitakkaan kuin nirppanokkaisia polliiseja valvomaan kaikkee mahollista. Me ollaan hei helvetin hyvä porukka ja perinteiset kollikon purkaukset totuttu jättämään omaan arvoonsa. Tuu tänne köössi jos haluat oppia jotain.Sanottavaa vielä?
Ei lisättävää,joten jatkakaamme kirjoittelua.....
-At pro+5x8dd
-pro pointer at
-pro pointer at
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Ei pidä mennä lainailemaan rahhoo tuntemattomillekollikko kirjoitti: hoitaa velkansa mulle.
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Sinä olet kollikko myös menettänyt sen korko-osuuden mitä tuo raha olisi kasvanut tililläsi
golden mask 5 (maksettu yhdessä erässä)
garrett pro-pointer
garrett pro-pointer
En ole seurannut tapaustasi ? Mistä asiasta on kyse. Jotenkin kyllä aavistan pronssikirveen vai ? Jos niin onko museoviraston kanssa jotain ongelmia ?kollikko kirjoitti:Loppuu tää saaressa piipparoinnit ennenkuin m.v hoitaa velkansa mulle.V: tun porukka noukkikoon kvartsipalasia vaan metissä jos ei anna meikäläisille kakan arvoo.Hermot loppu tässä päässä.Tää on kuin soskusta kerjäis.Haluaisin ettei Vasumetin porukka lähetä mitään ennenkuin tekevät periaatepäätöksiä kammioissaan. Jumalauta! Eikö ne saa siellä ketään vastuuhenkilöä uhrattua vastaamaan kysymyksiin? Kikkeli sentään!
- Serafiina
- Raavas Tonkija
Korvauksen pienuus ja maksutahdin hitaus ?
Fisher 1236-X2, Garret ace 250, Garret pro-pointer
2 öre 157x
2 öre 157x
- Onnenlantti
- Metallinetsijä
tai olemattomuus...Serafiina kirjoitti:Korvauksen pienuus ja maksutahdin hitaus ?
Yhteistyöterveisin löytöni (1600-luvun öören) talkoissa kentällä MV:lle luovuttanut, edes luvattua valokuvaa siitä ei ole näkynyt. Olisi ollut vanhin lanttini.
talkootyöläisiä pellolla (MV:n arkistot)
Onnenlantti a.k.a. Romulantti
Satunnaisesti ja Ihanvain Huvikseen Piippaavien Riippumaton Vapaaseura
Ristiretkellä jo vuodesta 2013
F75 LTD2
hanskat, meisseli ja vilkas mielikuvitus
vaikea kolikkofiksaatio
F75 LTD2
vaikea kolikkofiksaatio
Minullekkin luvattiin kuva ja löytödiplomi jo lopputalvesta kun löytyi rautainen nuolenkärki , soittivat oikein ja kysyivät ohjeita mutta ei ole kuulunut mitään silloin juuri tuli muuten ulos tv- joku metallinetsijöitä kriminalisoiva ohjelma. Puhelin museoviraston tutkijan kanssa aiheesta ja tutkija totesi että meitä on moneksi mutta ei hän ja työtkaverit meille vihaisia ole vaan se on hyvä kun heillä on iso ja ilmainen apulaisjoukko kaivamassa. Sanoi jotta kerro kerhon (työpaikan sponssoroima etsintä kerho) jäsenille , ei me olla vihaisia teille
- Onnenlantti
- Metallinetsijä
Sen lisäksi tämä monenkirjava ilmainen apujoukko maksaa vielä viraston viulutkinspwaw kirjoitti:on hyvä kun heillä on iso ja ilmainen apulaisjoukko kaivamassa.
Ja lisäksi kerää roskat maastosta, pelloilta, puistosta ja rannoilta.
Uskomattoman kunnollisia kriminaaleiksi.
Onnenlantti a.k.a. Romulantti
F75 LTD2
vaikea kolikkofiksaatio
F75 LTD2
vaikea kolikkofiksaatio
-
- Kunniajäsen
Noo..hermo meni että melkein suututti taas. Eipä mittään! Tunnin reissu niitylle ilman kaivuvälineitä. Kumma miten tarkasti sitä piippaa kun ei voi kaivaa mitään?
Siellä nyt varmasti on muitakin löytöjä jonossa, puoli vuotta on tuntunut olevan aivan normaali käsittely aika ja varmasti tulee vielä pitenemään harrastajien lisääntyessä. Ei muuta kun pellolle takasin, noita 1600 luvun öörejä nyt löytyy jokaisesta vanhasta pellosta...Onnenlantti kirjoitti:tai olemattomuus...Serafiina kirjoitti:Korvauksen pienuus ja maksutahdin hitaus ?
Yhteistyöterveisin löytöni (1600-luvun öören) talkoissa kentällä MV:lle luovuttanut, edes luvattua valokuvaa siitä ei ole näkynyt. Olisi ollut vanhin lanttini.
talkootyöläisiä pellolla (MV:n arkistot)
Fisher F75 LTD
Koska Kollikko on lukukiellossa tällä foorumilla niin laittakaa hänelle menevät yv:t osoitteeseen:
kauppinen.olavi55@gmail.com
kauppinen.olavi55@gmail.com