Osaako joku kertoa käyttötapaa ja ikää ? Kaikki tieto otetaan vastaan.
En tiedä onko tuo reikiä täynnä oleva solki ? Solki vai härpäke
Isoin on ehkä leveä nahka solki (kengästä? ) ja
Se pieni reikämäisiä koristeita oleva vyönhelasolki toinen puoli ? Lenkki poikki päässä.
Onkohan toi pienin ja sitten noilla kuin porakoneella tehdyillä upporeikä koristeltu solki vanhoja ?[/i] Aina haluaa löytää vanhempaa kuin 1800 - luku Minusta tuollainen minimaallinen koristelu aina viittaa vanhenmpaan kuin jopa 1700 - luku.
Solkia, mutta ikä ja käyttö + jokeri solki ?
- Crimsomnia
- Metallinetsijä
Re: Solkia, mutta ikä ja käyttö + jokeri solki ?
Ylemmän kuvan oikeanpuolimmainen on muistaakseni 1800-luvun lopulta ihan housujen vyöstä. Olen löytänyt samanlaisen vastakappaleen kera.
Garrett AT Pro
CS770XD
Garrett Pro-Pointer
Kukkalapio
CS770XD
Garrett Pro-Pointer
Kukkalapio
Kiitos , niin itsekkin arvelin löysin samantyylisen museotonlinesta , oli karjalasta.
Mysteeri on alemman kuvan vasen ? Reikiä täynnä ? ja se oikea kun malleja olen löytänyt meidän sukulaiskansojen oppaista mutta en usko niin vanhaksi vaan "uustuotantoa" 1700-1800?
Mysteeri on alemman kuvan vasen ? Reikiä täynnä ? ja se oikea kun malleja olen löytänyt meidän sukulaiskansojen oppaista mutta en usko niin vanhaksi vaan "uustuotantoa" 1700-1800?
Viimeksi muokannut spwaw, 16 Heinä 2014, 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olisko sinulla kuvaaCrimsomnia kirjoitti:Ylemmän kuvan oikeanpuolimmainen on muistaakseni 1800-luvun lopulta ihan housujen vyöstä. Olen löytänyt samanlaisen vastakappaleen kera.
- Crimsomnia
- Metallinetsijä
Garrett AT Pro
CS770XD
Garrett Pro-Pointer
Kukkalapio
CS770XD
Garrett Pro-Pointer
Kukkalapio