Oli about 40cm syvällä ja rouhin sitä tietenkin lapiolla, kun en heti tajunnut mikä rautaromu sieltä nusee
Pegu varmaan tunnistaa löytöpaikan...

Tässä vähän parempi kuva kranaatista. Laitoin vierelle myös aikasemmin samalta pihalta löytyneen umpinaisen tykinkuulan ja kivenkeruukoneen nostaman ruudilla täytetyn tykinkuulan puolikkaan.

Lapio muuten on Motonetistä ja aika saman näköinen kuin Mipen mainostama englantilainen lapio.
