Moi tuli käytyä reissussa tai olen vieläkin ,tässä muutama kuva valitan huonoa kuvan laatua
Viikon reissun tulos
Re: Viikon reissun tulos
Siellähän on kultaa ja hopiaa, onneksi olkoon. Rannalta, pohjasta vai puistoista ja mistäpäin Suomea?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Sitähän löytynyt vaikka mitä jännää, kultaa ja hopeaakin on vissiin löytynyt? Onko tuo kuvausalusta ns. matkamallin kuvausalusta?
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
No patin kaa lauantaina tampereella ja sitten oulujärvelle ja iisalmi ja nytten oon lapinlahdella ja kaikki järvestä niin se retkialusta on aika hyvä kun ajaa matkabiilil Liekkö tuo alalaidan leveä sormus kalevalasormus ?
Oletko työmatkalla tms vai ihan piippailuja varten ajelet ympäri Suomea? hyvinhän sieltä on löytöjä tullut, ainakin bensat on kuitattu helposti
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
No tyttöö tuli käytettyy särkänniemes ja samalla kävimme moikkaa minun mutsia ja sen semmoista pikku lomaa ensi viikolla taas työt painaa päälleJ.m.k kirjoitti:Oletko työmatkalla tms vai ihan piippailuja varten ajelet ympäri Suomea? hyvinhän sieltä on löytöjä tullut, ainakin bensat on kuitattu helposti
Noh noh, ei liikaa herkkuja kerralla..pitää lähteä mukaan keräilemään romuja pois sitten heinäkuussa, ettet kaikkea yksin löydä.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Hyvää settiä noussu. Tuohan on parasta kun voi yhdistää matkailun ja piippailun. Pääsee hieman uusiin ympyröihin ja voi mennä piippailemaan uusiin paikkoihin vaikka sillä odotuksella josko siellä ei olisi kukaan hoksannut käydä. Huvituspaikkoihin voi sitten pistää meneen ne löytökolikot ja hyvällä tuurilla bensarahat
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop