garret ace 250 vika
garret ace 250 vika
onko muille tullut vastaan seuraavaa vikaa laitteen näytössä,herkkyyden asteikko hävis kokonaan,ei auta vaikka käyttää virrat/patterit pois.muut kyllä toimii
Re: garret ace 250 vika
Oliskohan saanut laite kosteutta sisäänsä...?
XP Deus
Mi-6
Ynnä muuta kampetta
Mi-6
Ynnä muuta kampetta
Mulla oli heti uudesta Ei näkynyt herkkyys eikä pattereiden kesto palkki , kerran ne siinä näytössä oli mutta seuraavana päivänä hävis taas Sain uuden takuuseen . Sainoivat että oli ensimmäin joka tuli takasin . Vian syytä en tiedä .
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Ulkomaisilla foorumeilla tämä on tosiaan oire laitteen kastumisesta. Näyttö pimenee osittain tai kokonaan. Jos kyse ei ole tästä niin takuuseen vaan, jos takuu ei ole voimassa niin kannet auki ja ropeloimaan. Ace-sarjan koppa on helppo avata ja kasata. Liittimien mutterit irti ja paristokotelosta ruuvit pois. Eihän siellä sisällä paljon mitään sellaista ole jolle maallikko mitään voisi, lähinnä puristelua jos sattuu että joku lattakaapeli/puristusliitos saa huonosti kontaktia.Pollo kirjoitti:Oliskohan saanut laite kosteutta sisäänsä...?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Moro,laite on uusi pari kertaa käytetty,ei ole saanu kosteutta,menee takuuseen(villen Kello)mut pois silloin käytöstä keäloma edessä ja pitäs piipparoida, kestää pariviikko pitää kuulema laittaa saksaan.Pollo kirjoitti:Oliskohan saanut laite kosteutta sisäänsä...?
Veljen laitteessa sama vika. Pitääpä infota.
Fisher F70 ja GarretPointer. Garret knife.
Vanhin löytö: 1/6 äyri 1666 (6/2015)
2: 1 öre 1720 (6/2015)
3: 1 denga 1747 (4/2015)
Vanhin löytö: 1/6 äyri 1666 (6/2015)
2: 1 öre 1720 (6/2015)
3: 1 denga 1747 (4/2015)