AntiS 2014

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
AntiSankari

AntiS 2014

Viesti Kirjoittaja AntiSankari »

Tervehdys kaikille.

Uusi etsijä ilmottautuu mukaan hauskaan hommaan ja postaankin "samantien" kuvan ensimmäisen piippauskerran löydöistä toukokuun lopulta. Mokomat romppeet löytyi lähimetsästä ja omasta pihapiiristä. Kai sitä voisi sanoa että tästä on hyvä lähteä liikkeelle :D Oja pahasen viereltä noussut rekisterikilpi varsinkin oli melko hämmentävä löytö.

Itseäni osasi hieman myös kiinnostaa nuo suuremmat tummat käikäleet. Tuntuivat olevan melko vankkaa tekoa ja kierteellisiä. Haljenneita tai muuten hajonneita autonosia veikkaisin.

Kuva

Mutta kuten sanottu, tästä lähdetään ja tulevana viikonloppuna pääsee taas metsiä koluamaan sekä malmia maasta nostamaan.
Varustuksena:
Garrett ACE 250
BW kolmitaittoinen kenttälapio
Haarukka
Kunniajäsen

Re: AntiS 2014

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Siitä se lähtee, missä päin suomea piipaat
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
AntiSankari

Re: AntiS 2014

Viesti Kirjoittaja AntiSankari »

Pääkaupunkiseudulla vaikutan, mutta piipannut olen vasta Kymenlaakson alueella.

Toistaiseksi en ole vielä oikein fiksua paikkaa piippailuun pääkaupunkiseudulla löytänyt/keksinyt.
Edit1: Toki rantoja olen harkinnut, mutta tykkään itse liikkumisesta puiden lomassa tai nurmella kuin hiekkaa kengissä.
Varustuksena:
Garrett ACE 250
BW kolmitaittoinen kenttälapio
Vastaa Viestiin