ilmoitus
-
- Kunniajäsen
ilmoitus
Ilmoitan ettei Mainiemen, Lammalan, Brännbodan alueilla ole mitään museovirastoa kiinnostavia löytöjä.Pullonkorkkeja vain eikä, niinkuin ensin luulin rauta tai pronssikautisia löytöjä. Tutkijat huomioikaa ettei teitä tarvitakkaan täällä. Menkää sinne Aurajokilaaksoon.Olen pahoillani. Tuskin täältä mitään enään löytyy kirveitäkään.KIITOS
Re: ilmoitus
Mistäs nyt tuulee?
Täällä keskipohjanmaalla ei oikeastikkaan ole muutakuin pullonkorkkeja,hevosenkenkiä,jekkulankaa ja pönttöuuneja haudattuna.
(tai sit on etsijässä vika)
Täällä keskipohjanmaalla ei oikeastikkaan ole muutakuin pullonkorkkeja,hevosenkenkiä,jekkulankaa ja pönttöuuneja haudattuna.
(tai sit on etsijässä vika)
At pro + DD+ super sniper+proformance
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
-
- Kunniajäsen
M.V palkitsi minut. Miksei lähettänyt paria ryssän mafiamiestä hakkaamaan mua. Sekin olis tuntunut mukavammalta. Turha urkkia paljonko sain. Sen verran sanon että Älkää kuvitelko saavanne pensarahoja. Jumakekka jos ...olkoon.
No jos 1500luvun sormustelija sai 500€ ni mitä itse luulit saavasi?
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Tervetuloa kerhoon. Sano vielä että sait lunastuspäätöksen sähköpostitse vailla perusteitakollikko kirjoitti:M.V palkitsi minut. Miksei lähettänyt paria ryssän mafiamiestä hakkaamaan mua. Sekin olis tuntunut mukavammalta. Turha urkkia paljonko sain. Sen verran sanon että Älkää kuvitelko saavanne pensarahoja. Jumakekka jos ...olkoon.
JoniOha kirjoitti:No jos 1500luvun sormustelija sai 500€ ni mitä itse luulit saavasi?
*1400-luvun
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Hehe jotenkin arvasin että sormustelijakin kommentoi.
Ikuisesti oon kateellinen tuosta sun sormuslöydöstä. Itselllä kiiltää vain hopeasormus "aarrearkun" pohjalla. Jos nyt uusilla kamppeilla ainakin hiukan osuis paremmin. Ainakin korkki kasa sai reippaasti lisää kavereita.
Ikuisesti oon kateellinen tuosta sun sormuslöydöstä. Itselllä kiiltää vain hopeasormus "aarrearkun" pohjalla. Jos nyt uusilla kamppeilla ainakin hiukan osuis paremmin. Ainakin korkki kasa sai reippaasti lisää kavereita.
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Jaahans kollikko on palannut foorumille.
Ja taas alkaa "ilmoituksella".....edellinen ilmoituksesi oli:
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 58#p117958
Toivon kollikolta hyvää foorumikäyttäytymista ja et ammu itseäsi jalkaan taas.
Ja taas alkaa "ilmoituksella".....edellinen ilmoituksesi oli:
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 58#p117958
Toivon kollikolta hyvää foorumikäyttäytymista ja et ammu itseäsi jalkaan taas.
moderaattori
Tilitän aina vaan kun tulee tilaisuusJoniOha kirjoitti:Hehe jotenkin arvasin että sormustelijakin kommentoi.
Ei tarvitse olla kateellinen.
Garrett AT Pro
-
- Kunniajäsen
En tiiä kenestä välittäisi. Ensimmäise kymmenen kiinnostunutta tulee kuitekin tänne ensin. Huomioikaa s,p, määräykset maanomistajan suojelukxexi.Eli ei julkaista paikkatietoja löydöistä. Siittä seuraa kamalia. Eväät omat mukaan. Ei oo oikein ruokapaikkoja.
Taurus kirjoitti:Tilitän aina vaan kun tulee tilaisuusJoniOha kirjoitti:Hehe jotenkin arvasin että sormustelijakin kommentoi.
Ei tarvitse olla kateellinen.
Tervellistä pieni kateus ajoi 3h huispaus reissulle kaverin kans. Laiha saalis kun 5c kolikko ja kaikenlaista roskaa toki uimapaikalta tuli kerättyä kohteliaasti 10kpl nauloja ja ongenkoukku ja muuta terävää. Investointi listalle tulee myös kahlaus välineistön uusiminen kumpparit vuosi molemmat ja raakasti. eli neopreenia seuraavaks.
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Laita vaan aika ja paikka niin ilmestyn sinne. Mulla on ens tiistaisihn vapaata. At Prota ei ole mutta kai tuolla keltasellakin vielä pärjää.kollikko kirjoitti:En tiiä kenestä välittäisi. Ensimmäise kymmenen kiinnostunutta tulee kuitekin tänne ensin. Huomioikaa s,p, määräykset maanomistajan suojelukxexi.Eli ei julkaista paikkatietoja löydöistä. Siittä seuraa kamalia. Eväät omat mukaan. Ei oo oikein ruokapaikkoja.
Garrett AT Pro