häiriöt ilmassa

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
V1
Raavas Tonkija

häiriöt ilmassa

Viesti Kirjoittaja V1 »

Lenteleekö täällä jotain avaruussäteitä tai venäläistä tutkahäirintää kun At Gold pulisee silloin tällöin omiaan? Taajuutta vaihtamalla häiriö pienenee ja seuraavana päivänä kone pelaa taas kunnolla.
Samantyylinen häiriö tulee kun kännykkä soi ja on lähellä koneen boxia.
Pollo
Raavas Tonkija

Re: häiriöt ilmassa

Viesti Kirjoittaja Pollo »

Itsellä garretti tehnyt samaa ja ottamalla kännykästä mobiilidatan pois päältä loppui sekoileminen. Paras olisi kun jättäisi kännyn kokonaan reissusta pois
XP Deus
Mi-6
Ynnä muuta kampetta
Haarukka
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Pollo kirjoitti: Paras olisi kun jättäisi kännyn kokonaan reissusta pois
Ainakin jos huispaa alueilla joilla heikko kuuluvuus. Tällöin kännykkä joutuu käyttämään suurta lähetystehoa pitääkseen yllä yhteyden tukiasemaan. Häiriöihin vaikuttaa myös varmasti taajuus mitä kännykkä milloinkin käyttää ja meneekö data 2G:nä vai 3G:nä. Voi myös olla että tutulla alueella on joku tukiasema mykkänä ja kännykkä joutuu pitämään yhteyttä isommalla teholla johonkin kauempana olevaan.
Mun ACE150 ei ole reagoinut kännykkään mitenkään, mutta eipä ole vielä "korpihuispailua" tullut juuri kokeiltuakkaan. Mulla on kuitenkin kännykässä aina data päällä ja päivittää jatkuvasti sähköpostia, whatsappia, pelipäivityksiä yms. yms.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Velsku
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Velsku »

At Pro tekee samaa, mutta hiljenee edelle annetuin keinoin.
Itse laitan datayhdeyden pois. Pitänee laittaa jatkossa koko puhelin pois, ettei vaimo aiheuta häiriöitä enää toiste.
--------------------
Minelab Explorer XS, (8", 10,5", 15"WOT)
Garrett AT Pro (vakio + 5"x8" kelat)
Minelab digger
Garrett pro pointer
Garrett sandscoop
Johnnyhawaii

Viesti Kirjoittaja Johnnyhawaii »

GM4 Pro kävi pölisemään myös omiaan, vaikka vanhat tutut pellot missä toiminut aikaisemmin. Laitoin laitteen huoltoon, mutta alkaa eläilyttää varsinkin kun asun lähellä Venäjän rajaa, joskohan Putin vakoilisi satelliitein tai vastaavaa :D
Vastaa Viestiin