Pihamaalta poimittua
-
Underground
Pihamaalta poimittua
Heipähei,ensimmäinen viestini tällä foorumilla.Harrastus lähti liikkeelle tosissaan vasta alkukeväästä josta asti minulla on ollut käytössä tuollainen 1980-luvun "Beach Bomber"
.Sillä olen käynyt läpi tota omaa pihapiiriäni jossa 1920-luvulla rakennettu talo ja iso navettarakennus.Tuo "beach bomber" ei tietenkään ole mikään huippuvehje löytää euron kolikon mullasta n.10 cm syvyydestä.Viikko sitten vihdoin ja viimein tilasin toivottavasti hieman laadukkaamman pelin Golden mask3.Onhan toki tuolla "beach bomberillakin löytynyt pihalta kaikkea kivaa (kuvassa parhaat löydöt).

Re: Pihamaalta poimittua
Hienostihan tuo on alkanut koneesta huolimatta. Paremmalla koneella tosin varmasti mukavampi harrastaa, onnittelut löydöistä ja tervetuloa joukkoon 
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
- Onnenlantti
- Metallinetsijä
Mielestäni "Beach Bomber" kannattaa ehdottomasti säästää mahdollista harrastajamiittiä varten! Nimestä päätellen kunnon muskeli-etsin kultaiselta 80-luvulta, jolloin liikenteessäkin oli vielä jäänmurtajaviitosia ja satunnaisia hopeamerkkoja. Ei siis varmaan míkään turha vingutin. Voisit vaikka laittaa kuvan jos siinä on esim lieskoja tms. kylkeen maalattuna? 
Onnenlantti a.k.a. Romulantti

Satunnaisesti ja Ihanvain Huvikseen Piippaavien Riippumaton Vapaaseura
Ristiretkellä jo vuodesta 2013
F75 LTD2
hanskat, meisseli ja vilkas mielikuvitus
vaikea kolikkofiksaatio

Satunnaisesti ja Ihanvain Huvikseen Piippaavien Riippumaton Vapaaseura
Ristiretkellä jo vuodesta 2013
F75 LTD2
hanskat, meisseli ja vilkas mielikuvitus
vaikea kolikkofiksaatio
-
Underground
Kyllä tuolla bomberilla olen tosiaan saanut pahimmat piippailu paineet purkaa
,mutta saa tosiaan jäädä ansiokkaalle eläkkeelle heti kun uusi vehje tulee postista...ehkä tuo emäntä ottaa sen välillä mukaan tositoimiin että ei ihan tyhjänpanttina tarvitsisi olla...