GM4 Pölisee omiaan?
-
GM4 Pölisee omiaan?
Mikähän mahtaisi olla syynä? Laite toimi moitteettomasti viime kerralla, viikon oli käyttämättä kunnes tänään meinasin lähteä pellolle. Laite pölisee omiaan eikä huispailusta tule mitään. Peruskelan ottaa irti niin laite hiljenee, olisiko kela rikki? Tuntuu vaan hassulle, että kela särkyisi varastossa mutta kaikkihan on mahdollista
Elektroniikalla on 5 vuoden takuu joten pitäisikö lähettää korjaukseen vai hommata suoraan uusi kela?
Elektroniikalla on 5 vuoden takuu joten pitäisikö lähettää korjaukseen vai hommata suoraan uusi kela?
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Re: GM4 Pölisee omiaan?
Onko kelasuojan ja kelan välissä likaa?
Saattaa alkaa hupisemaan omiaan jos likaa välissä.
Saattaa alkaa hupisemaan omiaan jos likaa välissä.
moderaattori
Ground balance valitsin vipua joutuu ainaki itellä joskus rämppäämään eestaas, ku alkaa pöliseen omiaan.
Mittää mistää tiijä...
-
Hassua, härpätin kävi toimimaan samana iltana ja illan painelin pellolla. Nyt taas menasin lähteä niin sama homma, älytön pölinä. Vaikka herkkyys minimissä ja kela kohti taivasta. Kaikkia konsteja on kokeiltu ja ei auta, lähetettävä huoltoon. Toivottavasti saan laitteen ehjänä pikaisesti takaisin
- Velsku
- Metallinetsijä
Kela imenyt vettä?
Kännykkä datayhteydellä ja FB päivityksellä taskussa?
Kännykkä datayhteydellä ja FB päivityksellä taskussa?
--------------------
Minelab Explorer XS, (8", 10,5", 15"WOT)
Garrett AT Pro (vakio + 5"x8" kelat)
Minelab digger
Garrett pro pointer
Garrett sandscoop
Minelab Explorer XS, (8", 10,5", 15"WOT)
Garrett AT Pro (vakio + 5"x8" kelat)
Minelab digger
Garrett pro pointer
Garrett sandscoop
Jos taskussa on puhelin, kokeiles pistää lentokonetilaan tai pois päältä
Märkä muta kelassa tekee mulla myös tommoista (eri laite)
Märkä muta kelassa tekee mulla myös tommoista (eri laite)
Teknetics Eurotek Pro 8"
-
Joo kaikkia on kokeiltu... Tosin vaihtokelaa ei ole. Eikä Finndetector vastaa viesteihin, taitaa olla kesälomat alkanut Ärsyttää... Luin foorumilta, että jollain oli ollut sama vika ja laite korjaukseen...
Lainaus FD:n sivulta.Johnnyhawaii kirjoitti:Joo kaikkia on kokeiltu... Tosin vaihtokelaa ei ole. Eikä Finndetector vastaa viesteihin, taitaa olla kesälomat alkanut Ärsyttää... Luin foorumilta, että jollain oli ollut sama vika ja laite korjaukseen...
Yrittäjä on kertaamassa koko tulevan viikon (19-23.5), joten toimituksissa tapahtuu viivästyksiä. Puhelin on suljettu suurimman osan ajasta. Tilauksia otetaan kuitenkin vastaan normaalisti koko viikon ajan. Mahdolliset tilausjonot puretaan tulevan lauantain ja sunnuntain aikana. Kiitos ymmärryksestä ja mukavaa viikkoa kaikille!
Mittää mistää tiijä...
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Joo kyllä FD:n heput vastaa nopeasti viesteihin yleensä.
Venttaile vähän niin saat kyllä vastauksen sieltä....luulen että takuu hommiksi tuo kela menee.
Venttaile vähän niin saat kyllä vastauksen sieltä....luulen että takuu hommiksi tuo kela menee.
moderaattori
Mulla on sama ongelma GM4 Prolla.
Olen kuitenki huomannu, että sijainti (ehkä myös asettautuminen) vaikuttaa ainakin osittain. Koitin viime pellolle mennä metsänreunaan, mutta mitä lähemmäs pääsin, sitä enemmän GM4 parku. Kokeilin useamman kerran ja sama juttu aina. Muualla pellolla ei ollu ongelmia, mutta parilla edellisellä pellolla on käyny täsmälleen samoin, satunnaisilla alueilla laite huutaa kuin hullu. Peltojen vieressä ei menny isoja lankoja, ainoastaan jotain pieniä puhelinlankoja. Toista kelaa ei tällä hetkellä ole, joten kelanvaihtoa en ole päässyt kokeilemaan.
Ground Balancea olen pitänyt automaatilla ja parhaani mukaan olen pysynyt poissa vedestä. Vaikka ongelman ilmettyä laite huutaa kuin hullu, niin silti pystyn erottamaan joitain selviä signaaleja maasta.
Vähän ahdistaisi lähettää korjattavaksi, kun ei tiedä, milloin tulisi takaisin.
Olen kuitenki huomannu, että sijainti (ehkä myös asettautuminen) vaikuttaa ainakin osittain. Koitin viime pellolle mennä metsänreunaan, mutta mitä lähemmäs pääsin, sitä enemmän GM4 parku. Kokeilin useamman kerran ja sama juttu aina. Muualla pellolla ei ollu ongelmia, mutta parilla edellisellä pellolla on käyny täsmälleen samoin, satunnaisilla alueilla laite huutaa kuin hullu. Peltojen vieressä ei menny isoja lankoja, ainoastaan jotain pieniä puhelinlankoja. Toista kelaa ei tällä hetkellä ole, joten kelanvaihtoa en ole päässyt kokeilemaan.
Ground Balancea olen pitänyt automaatilla ja parhaani mukaan olen pysynyt poissa vedestä. Vaikka ongelman ilmettyä laite huutaa kuin hullu, niin silti pystyn erottamaan joitain selviä signaaleja maasta.
Vähän ahdistaisi lähettää korjattavaksi, kun ei tiedä, milloin tulisi takaisin.
-
Juu, sain vastauksen FD:ltä ja tosiaan oli ollut kertaamassa Laite lähti kunnostukseen. Tosiaan, täysin samat oireet kuin MacGyverilla yllä