Eilisen löydöt.

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Rönkkö
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Elo 2013, 12:28
Paikkakunta: Lohja

Eilisen löydöt.

Viesti Kirjoittaja Rönkkö »

Tälläisiä löytyi, panos hieman mysteeri. 20 Penninen vuodelta 1963 ja soljesta jos edes vyönsolki niin ei tietoakaan. Ja pullon korkki vaikutti vanhalta. Siinä merkinnät S&H 1862 perustamis vuosi tod. näköisesti.
Kuva
Garret ACE 150 & Kenttälapio
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Eilisen löydöt.

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Hienoo p.r ! Porukalla seuraavaksi.
Dyykkari
Metallinetsijä
Viestit: 411
Liittynyt: 02 Elo 2012, 22:35
Paikkakunta: Riihimäki, Kanta-Häme

Re: Eilisen löydöt.

Viesti Kirjoittaja Dyykkari »

Shildt & Hallberg, Tikkurilan edeltäjä. Löytyy myös maalattua sinistä varianttia :mrgreen:

Olen miettinyt, josko noissa olisi ollut jotain korvikkeeksi kelpaavaa, pulituuria esimerkiksi? kun korkkeja löytyy jatkuvasti,
ja samoista paikoista mistä viinapullonkorkkeja.
Avatar
Rönkkö
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Elo 2013, 12:28
Paikkakunta: Lohja

Re: Eilisen löydöt.

Viesti Kirjoittaja Rönkkö »

Dyykkari kirjoitti:Shildt & Hallberg, Tikkurilan edeltäjä. Löytyy myös maalattua sinistä varianttia :mrgreen:

Olen miettinyt, josko noissa olisi ollut jotain korvikkeeksi kelpaavaa, pulituuria esimerkiksi? kun korkkeja löytyy jatkuvasti,
ja samoista paikoista mistä viinapullonkorkkeja.

Saattahan tuo olla. Kyllähän nuo puliveivarit vetää melkeen mitä vaan kunhan ei selvinpäin tartte olla.
Garret ACE 150 & Kenttälapio
Avatar
KuRainen
Viestit: 43
Liittynyt: 07 Marras 2013, 15:52

Re: Eilisen löydöt.

Viesti Kirjoittaja KuRainen »

Minäkin olen löytänyt näitä schildt & hallbergin sinisiä korkkeja. Lisätietoa löytyi sivulta http://fi.wikipedia.org/wiki/Pulituuri
Varustuksina ace 150, kurahousut, kukkalapio ja pinpointteri. Ei ehkä paras mutta innokkain!
Avatar
Rönkkö
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Elo 2013, 12:28
Paikkakunta: Lohja

Re: Eilisen löydöt.

Viesti Kirjoittaja Rönkkö »

KuRainen kirjoitti:Minäkin olen löytänyt näitä schildt & hallbergin sinisiä korkkeja. Lisätietoa löytyi sivulta http://fi.wikipedia.org/wiki/Pulituuri
Kiitos tästä valaisi tätä kovasti ja antoi syvemmän merkityksen sanalle "Puistokemisti" :)
Garret ACE 150 & Kenttälapio
Vastaa Viestiin