Voi kun olis hajuakin!

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
kollikko
Kunniajäsen

Voi kun olis hajuakin!

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Mikä tämä on? Kuka minä olen? Mikä on elämän tarkoitus? Saisinpa vastauksen kysymykseen yhteen vaikka kuvista. Sulkisin sut vaikka syliini ja tutustuttaisin sut mun gammal kyliini.
Kuva
Pitäis vähän keventää näitä kuvia, ehkä?
Kuva
Jonkinnäköinen pronssinen hana. Huomaa korkki on sisäosassa vielä pehmeä ja ehjä! No.1 prässätty kääntimen varteen.
Kuva
Voiko tuo yksi olla hopeaa kun nousi tuonäköisenä ja viilattuani hivenen on kirkasta metallia?Laitampa kummastuksen, pari vielä nappipäivän kunniaksi:
Kuva
Ainoa selitys netistä löytyi: North carolinasta(usa) tupakkakauppiaan takista. Jatkakaa.Hyvä!
Kuva Oli laitettava tosta nätistä parempi toivottavasti kuva.
ärkoo
Kunniajäsen

Re: Voi kun olis hajuakin!

Viesti Kirjoittaja ärkoo »

Ei ollut kyseessä solvaus Kollikkoa kohtaan vaan yleinen vanha vitsi. Poistin sen kuitenkin. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. Yritän hiljalleen opetella kenelle voi heittää vitsin ja kenelle ei.
Viimeksi muokannut ärkoo, 11 Huhti 2014, 19:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
ehkä
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja ehkä »

ja caroliinat on farkuista... :mrgreen: :roll:
kollikko
Kunniajäsen

Kiitos asiallisista vastauksista Herroille! Vastedeskin luotan juuri teihin. Oikeesti jos ei ole mulle asiaa niin jättäkää väliin. Tuun kenen tahansa kimppuun jos mua halveerataan. Kirjoitan, mitä kirjoitan. Olen kuitenkin vastuuntuntoinen etsijä ja melko pätevä. Henkilökohtaisilla mielipiteillä ei saisi olla tekemistä mokoman kanssa. Parjauskampanja päättyy nyt!
P.Aholainen
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Nyt kun tunteet kuumuu niin jäitä hattuun kaikki keskusteluun osallistuneet.

Henkilökohtaisuuksiin meneviä kirjoituksia ei tulla sallimaan ja luulen että nuo kommentit oli enemmänkin vitsiksi tarkoitettu.
kollikko voin pyynnöstäsi poistaa kommentit jos tunnet niiden kohdistuvan sinuun.
moderaattori
raiban
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja raiban »

On kyllä komiat löydöt,ekassa kuvassa veikkaan hevoshärpäkettä.
Tuo kotkanappi on taideteos :D
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
kollikko
Kunniajäsen

Eipä hättää! Ärhäkkänä hieman olin vaikka puhujat enste parhaasta päästä-olivat. Jumalkauta kun on voimat loppu lunssan jälkeen, eikä oikein hahmota tota todellisuutta.En edesmuista mitä isäntien kanssa on sovittu alkuviikosta. Epäilin itteeni ja kirjoittelin nimiä, osoitteita ja nr:oita ylös. Ainahan voi sanoa että dementisoi. Vai mitä legioonalaiseni? En tiä kelle pahoitteluni kohdistaisin. Onnea kuitenkin kaikille ja kirvesvartta!
Silverado
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Silverado »

No jo minä aattelin, että herkillä kyllä nyt kollikko onpi...
Mittää mistää tiijä...
Vastaa Viestiin