Olen reippaasti alle 50 v. (heinäkuussa täytän).Historia on aina kiinnostanut, mutta aina on ollut myös jotain muuta touhuttavaa. Totesin vaimolle talvella että nyt tästä tulee "pääharrastus", hän totes seurattuaan minun päivittäisiä opiskeluja lajiin, että hän ostaa minulle laitteen synttärilahjaksi. Tilasin Garrett ACE 250 Finndetectorilta eilen n. klo.13:30 Jyri pani siellä hösseliksi ja tänään n. klo.18:00 sain Matkahuollosta ilmoituksen että laite on noudettavissa Valintatalosta. Loistavaa toimintaa!
Ja tietysti heti hakemaan ja sitten n. klo.19:00 takapihalle testamaan.Toimii, eka löytö, tietysti roska, mutta pitäähän se taltioida
Aloittelijan Kiitos! ja esittäytyminen
Re: Aloittelijan Kiitos! ja esittäytyminen
tere tulloo. sitte vaan naulaa foolioo korkkia kultaa hopeeta kuparia nikkelia eri rahoja ja kaikkee mahdollist rautapitosta pöydälle ja herkkyys niin alas ettei sisällä ota häiriöö ja testaamaan ilmaheilutuksel et mille alueelle mikäkin menee siinä sitte ehtoo vierähtääkin kivaste mut etsinnöis kuivaharjottelu poistaa enemmät roskat
hojo.Zell kirjoitti:Olen reippaasti alle 50 v. (heinäkuussa täytän).Historia on aina kiinnostanut, mutta aina on ollut myös jotain muuta touhuttavaa. Totesin vaimolle talvella että nyt tästä tulee "pääharrastus", hän totes seurattuaan minun päivittäisiä opiskeluja lajiin, että hän ostaa minulle laitteen synttärilahjaksi. Tilasin Garrett ACE 250 Finndetectorilta eilen n. klo.13:30 Jyri pani siellä hösseliksi ja tänään n. klo.18:00 sain Matkahuollosta ilmoituksen että laite on noudettavissa Valintatalosta. Loistavaa toimintaa!
Ja tietysti heti hakemaan ja sitten n. klo.19:00 takapihalle testamaan.Toimii, eka löytö, tietysti roska, mutta pitäähän se taltioida
olisko sulle halukkuutta lähteä vaikka huomenna (su) piippailemaan?
T;Markku
Iloinen mieli korvaa puutuvan järjen
hojo hojoarstu kirjoitti:hojo.Zell kirjoitti:Olen reippaasti alle 50 v. (heinäkuussa täytän).Historia on aina kiinnostanut, mutta aina on ollut myös jotain muuta touhuttavaa. Totesin vaimolle talvella että nyt tästä tulee "pääharrastus", hän totes seurattuaan minun päivittäisiä opiskeluja lajiin, että hän ostaa minulle laitteen synttärilahjaksi. Tilasin Garrett ACE 250 Finndetectorilta eilen n. klo.13:30 Jyri pani siellä hösseliksi ja tänään n. klo.18:00 sain Matkahuollosta ilmoituksen että laite on noudettavissa Valintatalosta. Loistavaa toimintaa!
olisko sulle halukkuutta lähteä vaikka huomenna (su) piippailemaan?
T;Markku
Kiitos kysymästä, valitettavasti kiireinen päivä, mutta varmasti joku toinen kerta.
T. Zell