Excalibur II saapui

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
teksako
Kunniajäsen

Re: Excalibur II saapui

Viesti Kirjoittaja teksako »

Foliot joudut kerää aina ,ne on pahoja ,mulla sensitive 3-5-7 ,vähän miten milloinkin ,kullat mahtuu tuohon kumminkin.Jos ne korkit on tuoreita niin niitten kultaukset tai mitä ne sitten onkin antaa signaaleja, kerää nekin vaan pois. :D
Newbeeb
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Mitenköhä paljo se eroaa se oikeen kullan ääni sitte noista korkkien äänestä. tuntu et mitään muuta ääntä en saanu koko joen uomasta ku tota samaa korkki ääntä. Paljon on vielä opittavaa tästä, amatööri tässä vielä kun olen. sitte onko se niinku kun ohitan raudan coililla, nii se laite tekee sen thresholdi menee pimeeksi tavallaa eli ei kuulu mitään ja sit alkaa kuuluu trööt hummi, kunnes tulee joku toine targetti?
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
teksako
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja teksako »

Kyllä se kulta antaa selkeän äänen,mutta niin antaa pultabikin melko samanlainen minä en niitä ainakaan erota.
Sellanen ruosteinen kruunukorkki on selkeesti prööt tai ei mitään.Näin muistelisin viimekesältä. :D
Vastaa Viestiin