Yhden tuttavan omaisuutta.

Täytyy olla tosiaan muotin muotti, kun rahapaja oli lähettänyt suunnittelijalleZyrTech kirjoitti:Jos toi onkin muotin muotti?
Arvasin että oot löytäny ainakin yhen. Varmaan sen suamen hianoimman muatinkollikko kirjoitti:Eihän tossa oo mitään tarkotusta väärennökseen ollu. Kattokaa ny!Ite oon löytänyt muutaman osan väärennösmuoteista. Jännän näköistä materiaalia. Onko kirjasinmetallia?
Muotinmuotin materiaalista en osaa sanoa mitään, kun vain vähän aikaakollikko kirjoitti:Eihän tossa oo mitään tarkotusta väärennökseen ollu. Kattokaa ny!Ite oon löytänyt muutaman osan väärennösmuoteista. Jännän näköistä materiaalia. Onko kirjasinmetallia?
Taurus kirjoitti:Arvasin että oot löytäny ainakin yhen. Varmaan sen suamen hianoimman muatinkollikko kirjoitti:Eihän tossa oo mitään tarkotusta väärennökseen ollu. Kattokaa ny!Ite oon löytänyt muutaman osan väärennösmuoteista. Jännän näköistä materiaalia. Onko kirjasinmetallia?

No niinhän se täytyy olla, koekappale, kun se oli lähetetty suunnittelijalle tarkistettavaksi.Kultaseppä kirjoitti:Ei ole nähdäkseni muotti tai muotin muotti, vaan jos on yksipuoleinen, niin viilarin silmään näyttäisi työkalun valmistusvaiheessa puristetulta koekappaleelta...
Ensisilmäyksellä voi niinkin kuvitella, mutta kun sen itse näkee, niin aito koekappale se on.OlvinJanoisin kirjoitti:Minusta tuo näyttää vaan markalta joka on liimattu johonkin lätkään kiinni? (ihan vaan ensisilimäys mitä tuli mieleen)
Sen käsityksen minäkin sain, keräilijän kaappi on aina arvaamaton.P.Aholainen kirjoitti:Eikös kuitenkin puhuta uniikki kappaleesta ja osaa Suomen historiasta.![]()
Hieno joka tapauksessa...