Miksi tulit takaisin?

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Fisherman
Kunniajäsen

Miksi tulit takaisin?

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

”Ja nyt ajattelit päteä??? HÄHHÄHHÄHHÄHÄHÄHÄHÄHÄH Kyllä, olen moderaattori. Puaaaaahhhhhh. Kerro herra moderaattori mikä tekstissäni ei miellyttänyt.”

”Olkoon tämä viimeinen viestini tälle sivustolle kuin myös museovirastolle.”

”Minä en ainakaan myy. HÄHHÄÄHHHHH”

”Itse pidän AINA turpani kiinni parhaista löydöistäni. Saatat saada tuosta löytöpalkkiota max paino + 25 % eli arvoa tuolle jää haista paskan vertaa. Siinä syy miksi mun löydöt ei täältä löydy.HÄHHÄHHÄÄÄ.”

”Naurettavaa toimintaa virastolta. Eikun lukkoon kun arvostelen instanssia. Nää tollot luulee että virastoa arvostellessa piippailu kielletään.
Naurattaa hähhähhäääääää. Mode lukitsee tänkin.”

Minä en ainakaan yhtään kaipaa tämän tyylistä keskustelua ja vieläpä itsensä 52-vuotiaaksi gynekologiksi ilmoittavan herran taholta :(
jamppe
Kunniajäsen

Re: Miksi tulit takaisin?

Viesti Kirjoittaja jamppe »

Fisherman kirjoitti:Minä en ainakaan yhtään kaipaa tämän tyylistä keskustelua ja vieläpä itsensä 52-vuotiaaksi gynekologiksi ilmoittavan herran taholta :(
+1 Komppaan ylläolevaa herrasmiestä :D
V1
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja V1 »

Minäkin vähän toivoin että se olisi ollut viimeinen viesti sitä skeidaa...
SahuriX
Innostunut Etsijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SahuriX »

Tää on ollu asiallinen foorumi, nyt vaan välillä tuntuu siltä että... luultaviimin turhien örvellysten kirjottajat saavat ko. touhusta jonkunlaista seksuaalista tyydytystä...

JA JOS VETOAA SIIHEN ETTÄ OLINPA TAAS KÄNNISSÄ ENKÄ TIENNYT MITÄ TEIN... niin sitten on parempi tosiaan lopettaa juominen jos kerran ei osaa olla säheltämättä tällä foorumilla...

Ei millään pahalla kellekään, mutta on rasittaavaa seurata asiallista foorumia jossa joku laukoo asiattomuuksia...
sahurix@sahurix.org
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Kossu
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Kossu »

Kukas kumma se tuommoisia on kirjoitellut, minulla ei ainakaan ole sattunut silmiin? Harvinaisen urpoa tekstiä ja kertoo aika paljon kirjoittajansa luonteesta. Luulenpa ettei meistä tulisi kavereita.
Garret AT Pro
Garret ACE 250 + 8,5" x 11" DD-kela
Pro-Pointer + Edge Digger

Vanhin kolikko: 1 Öre 1624
Parhaat löydöt: Rahakätkö 1700-luvulta, ilmavoimien hakaristisormus 40-luvulta
Kossu
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Kossu »

Jaaha, jopa nuo tekstit löytyikin. Hohhoijakkata.
Garret AT Pro
Garret ACE 250 + 8,5" x 11" DD-kela
Pro-Pointer + Edge Digger

Vanhin kolikko: 1 Öre 1624
Parhaat löydöt: Rahakätkö 1700-luvulta, ilmavoimien hakaristisormus 40-luvulta
kollikko
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja kollikko »

En sentään minustakaan tuollaiseksi. Koitan ottaa selvää mikä miestä vaivaa. Olen tavannut.Muuten on kivaa, eikö vain?
Kuva
Ei kai kukkaan kollikoksi luullut? Minä olen melkein minä, ja muutun joskus taas toiseksilaiseksi. Hyvä?
lapland relics man
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja lapland relics man »

Kossu kirjoitti:Jaaha, jopa nuo tekstit löytyikin. Hohhoijakkata.
Oisko menossa huonompi erä ponua/ kilijua :lol:
Varusteet: Pari kaverin tekemää pulssiharavaa
Golden mask 3
Minelab xterra 305
minelab xterra 705
Pari super magneettia
kenttälapioita 3kpl
Vanhin löytö: skilling 1803.
SahuriX
Innostunut Etsijä
Viesti:

ei en se ollut minä vaan se toinen minä joka en ole minäminä.... huoh...
sahurix@sahurix.org
kollikko
Kunniajäsen

Ilmoitan että kirjoitan vain. ja ainoastaan omalla nimimerkillä. soon aina ollut kollikko ja s.p osoite on julkinen ja ainoa. Paskantärkeille valittajille voin sanoa että kesytän teidät jokaisen pelkästään autoritaarisilla tavoilla. Tällkainen hyökkäys persoonaani kohtaan ei varmaan ole kaikkien etujen mukaista. Idiootit poistunevat selaamasta kirjoituksiani. Ne on tehty vielä tyhmemmille.
Fisherman
Kunniajäsen

Väärinkäsitysten välttämiseksi vahvistan että aloitusviestissäni ei todellakaan ole kyse kollikon hengentuotteista. ( niistähän tulee yleensä vain hyvä mieli :wink: )
SahuriX
Innostunut Etsijä
Viesti:

no jokatapauksessa... moni muukin asiafoorumi on menny pilalle sentähden että kaikki epämääräisen vähemmän asiaan liittyvän tekstin suoltajat on päästetty valloilleen... jos siihen ei puututa niin kohta alkaa hirvee sota muutaman käyttäjän kesken jotka luo sitten uusia niminerkkejä noin kerran päivässä jne... jolloin kaikki hyötyliikenne jää jalkoihin...

En yleensä jaksa valittaa mutta joskus se mitta tulee täyteen yhden ja toisen ihmeellisistä selvityksistä...
sahurix@sahurix.org
Tirehtoori
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

SahuriX kirjoitti:no jokatapauksessa... moni muukin asiafoorumi on menny pilalle sentähden että kaikki epämääräisen vähemmän asiaan liittyvän tekstin suoltajat on päästetty valloilleen... jos siihen ei puututa niin kohta alkaa hirvee sota muutaman käyttäjän kesken jotka luo sitten uusia niminerkkejä noin kerran päivässä jne... jolloin kaikki hyötyliikenne jää jalkoihin...

En yleensä jaksa valittaa mutta joskus se mitta tulee täyteen yhden ja toisen ihmeellisistä selvityksistä...
Eikös tämäkin oo sitä epämääräistä ja aivan jonninjoutavaa suoltamista. Ketjun aloittajaa voisi vaikka syyttää provoilusta.

Lukkoon sopisi tällaanen provoolu joka ei paljoa eroa "Tallessa on" ketjun avauksista... Ihan yhtä hanurista molemmat.

Menkää vaikka piippaamaan niin ei tarvi täällä Häjyyllä ja turhautua.
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Fisherman
Kunniajäsen

[quote="Tirehtoori"
Ketjun aloittajaa voisi vaikka syyttää provoilusta.
Lukkoon sopisi tällaanen provoolu joka ei paljoa eroa "Tallessa on" ketjun avauksista... Ihan yhtä hanurista molemmat.
[/quote]

Ihanko totta? Mielestäni esitin ihan asiallisen kysymyksen herralle joka jauhaa samaa p....a ja "hähhähhäätä" päivästä toiseen ja lupasi jo kerran poistua palstaa häiritsemästä. Lisäksi yllyttää muitakin rikkomaan yhteisiä pelisääntöjä ja kyseenalaistaa foorumin moderaattoreiden tärkeää työtä :cry: .
Tallessa on
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

No jopas tyyppi käy kierroksilla. Oletkos nyt muistanut ilmoittaa kaikki yli 100 v vanhat löytösi virastolle????? Mutta hei niitä kaloja ei tarvitse ilmoittaa.

Fisherman kirjoitti:”Ja nyt ajattelit päteä??? HÄHHÄHHÄHHÄHÄHÄHÄHÄHÄH Kyllä, olen moderaattori. Puaaaaahhhhhh. Kerro herra moderaattori mikä tekstissäni ei miellyttänyt.”

”Itse pidän AINA turpani kiinni parhaista löydöistäni. Saatat saada tuosta löytöpalkkiota max paino + 25 % eli arvoa tuolle jää haista paskan vertaa. Siinä syy miksi mun löydöt ei täältä löydy.HÄHHÄHHÄÄÄ.”

”Naurettavaa toimintaa virastolta. Eikun lukkoon kun arvostelen instanssia. Nää tollot luulee että virastoa arvostellessa piippailu kielletään.

Minä en ainakaan yhtään kaipaa tämän tyylistä keskustelua ja vieläpä itsensä 52-vuotiaaksi gynekologiksi ilmoittavan herran taholta :(
Tallessa on
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

Kirjoittelen mitä kirjoittelen. Oma asiani. Te kuulutte massaan,minä olen oman tieni kulkija.

Fisherman kirjoitti:”Ja nyt ajattelit päteä??? HÄHHÄHHÄHHÄHÄHÄHÄHÄHÄH Kyllä, olen moderaattori. Puaaaaahhhhhh. Kerro herra moderaattori mikä tekstissäni ei miellyttänyt.”

kollikko
Kunniajäsen

Tuotapa, jos soittelisit tai laittaisit minulle y.v:tä? Minulla on ongelma. Koskee myös sinua .
smacine
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja smacine »

Tallessa on kirjoitti:Kirjoittelen mitä kirjoittelen. Oma asiani. Te kuulutte massaan,minä olen oman tieni kulkija.
Minäkin luulin varmaan liki kolmekymppiseksi asti että joka asiasta valittaminen ja kritisoiminen joka paikassa tarkoittaa sitä että olen oman tieni kulkija, kovimpa vähän silloin tiesin, nykyään tiedän vielä vähemmän.. Onnea valitsemallasi tiellä.
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
Hc.Ak
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Hc.Ak »

Tää kaveri oli sivustolle liittymisen aikaan kovinkin huolissaan, että löydöt palvelisi museovirastoa yms.tahoja. Misä katkeruus ja viha syntynyt? Onko koko nimimerkki pöllitty? Oli miten vaan, niin kaverin nykyinen parkuminen ei palvele tätä sivustoa mitenkään!
Teknetics Delta 4000
Vastaa Viestiin