Oletko mallikansalainen

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
Taurus
Kunniajäsen
Viestit: 4686
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 14:55
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Taurus »

Helpoimmalla pääsisi kun tuota lakia vaan muutettaisi niin ei aina tarvitsisi empiä ja tehdä omia "maalaisjärkisiä" tulkintoja :wink:
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Maalaisjärki toimii vaan omassa päässä. Oikeusvaltiomme tuomiopäässä on säännöt mitä sattuu kuultava virkamies olemaan mieltä. Sitäpait.. Enpä kirjoitakaan, vaan siirtykää kollikon höp.sivulle joka puolestaan sijaitsee yleisessä kesk.os. Varokaa puheitanne tai voitte itsekin joutua tuohon haisevaan loukkoon.
Tallessa on
Metallinetsijä
Viestit: 207
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 16:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

Taurus kirjoitti:Helpoimmalla pääsisi kun tuota lakia vaan muutettaisi niin ei aina tarvitsisi empiä ja tehdä omia "maalaisjärkisiä" tulkintoja :wink:
Tätä juuri ajan takaa. Kekkosen aikaista lakia joka ei toimi tänä päivänä. Jokainen meistä rikkoo lakia kun nostaa sen 1913 kolikon tai vanhemman ylös ja toinen mitä ajan takaa on tuo älytön lunastushinta mitä tietyt henkilöt ovat saaneet. Esim Taurus 500 € mittaamattoman arvokkaasta löydöstä. Olisi nyt ainakin voinut olla ehkä alkaen jotain 2000 € , olisi pikkaisen tuntunutkin jossain.. Mutta 500 € on niin pikkuraha kuin vain voi olla. Mitenhän sitten kun joku oletettavasti joskus löytää jonkun namin niin näinköhän ilmaittaa kun tietää nyt noi palkkiot???
Tallessa on
Metallinetsijä
Viestit: 207
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 16:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

Jussi kirjoitti:Lahjoitus tai lunastus.


"Että sivuston valvoja on ottanut vaikutteita Pohjois-Koreasta tai vaikkapa nyky ryssänmaasta. Se mikä ei miellytä niin poistetaan tai lukitaan. Varsinkin jos se loukkaa museoväkeä ja lunastushintoja. Olkoon tämä viimeinen viestini tälle sivustolle kuin myös museovirastolle."
Mulla on varaa antaa periksi ja sopimuksistakin voin aina silloin tällöin luistaa. Oletko joku nettipoliisi kun kyyläilet muiden kirjoitteluita?
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1200
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Tallessa on kirjoitti: Mulla on varaa antaa periksi ja sopimuksistakin voin aina silloin tällöin luistaa. Oletko joku nettipoliisi kun kyyläilet muiden kirjoitteluita?
Kyllä, foorumin moderaattori.
Kuva
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Tallessa on kirjoitti:
Jussi kirjoitti:Lahjoitus tai lunastus.


"Että sivuston valvoja on ottanut vaikutteita Pohjois-Koreasta tai vaikkapa nyky ryssänmaasta. Se mikä ei miellytä niin poistetaan tai lukitaan. Varsinkin jos se loukkaa museoväkeä ja lunastushintoja. Olkoon tämä viimeinen viestini tälle sivustolle kuin myös museovirastolle."
Mulla on varaa antaa periksi ja sopimuksistakin voin aina silloin tällöin luistaa. Oletko joku nettipoliisi kun kyyläilet muiden kirjoitteluita?
Nimimerkille Tallessa on:
Jussi on todellakin moderaattori näillä sivuilla ja siksi kyyläilee muiden kirjoittelua täällä,sinunkin Tallessa on 8)

Edit: Zyrtech oli noepampi kommentoimaan samasta asiasta
moderaattori
Tallessa on
Metallinetsijä
Viestit: 207
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 16:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

ZyrTech kirjoitti:
Tallessa on kirjoitti: Mulla on varaa antaa periksi ja sopimuksistakin voin aina silloin tällöin luistaa. Oletko joku nettipoliisi kun kyyläilet muiden kirjoitteluita?
Kyllä, foorumin moderaattori.
Ja nyt ajattelit päteä??? HÄHHÄHHÄHHÄHÄHÄHÄHÄHÄH Kyllä, olen moderaattori. Puaaaaahhhhhh. Kerro herra moderaattori mikä tekstissäni ei miellyttänyt.
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1200
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Tallessa on kirjoitti: Ja nyt ajattelit päteä??? HÄHHÄHHÄHHÄHÄHÄHÄHÄHÄH Kyllä, olen moderaattori. Puaaaaahhhhhh. Kerro herra moderaattori mikä tekstissäni ei miellyttänyt.
Kerroppa ensin mitä haet takaa?
Kuva
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Nyt vaikuttaa jotenkin kännikirjoittelulta tämä joten laitetaan lukkoon ja jatketaan aiheesta huomenna. 8)

Ollaan yv:n kautta yhteydessä asiasta ja palataan huomenna..
moderaattori
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Zyrtech tekee sitten ratkaisun lukituksesta. 8)
Minun puolesta voi keskustelu jatkua jos Zyrtech haluaa vastauksen.
moderaattori
Tallessa on
Metallinetsijä
Viestit: 207
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 16:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

ZyrTech kirjoitti:
Tallessa on kirjoitti: Ja nyt ajattelit päteä??? HÄHHÄHHÄHHÄHÄHÄHÄHÄHÄH Kyllä, olen moderaattori. Puaaaaahhhhhh. Kerro herra moderaattori mikä tekstissäni ei miellyttänyt.
Kerroppa ensin mitä haet takaa?
Mitäkö haen takaa? Jos naisista puhutaan niin perseet katon aina ekana . mut jos miehistä puhutaan niin en tiedä suuntautumistasi enkä tässä ala mollaamaan sinua. Mutta tässä tapauksessa pitää nyt sanoa että etkö osaa lukea. Ensinnäkin jussi laittaa tekstin missä lupasin joskus aikanaan viestini olevan viimeinen. mutta taas laitoin. Mitäs sitten? Mutta niinkuin sanoin niin mulla on varaa antaa periksi.
Ja toisekseen toi laki mitä sinäkin rikot on päin persettä,etkö muka myönnä. Ja kolmanneksi poista nämä viestit jos ne loukkaa jotain ja poista nimimerkkini jos pahalta tuntuu. Tää koko sivusto on nykyisin niin saatanan perseennuolemissivusto ettei tänne tosiaan voi muuta postata kuin negatiivistä palautetta mus.vir.toiminnasta, tästä sivustosta, ym ym. Yhteisymmärryksessä jos ymmärrät.
Avatar
Tirehtoori
Kunniajäsen
Viestit: 1115
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

P.Aholainen kirjoitti:Nyt vaikuttaa jotenkin kännikirjoittelulta tämä joten laitetaan lukkoon ja jatketaan aiheesta huomenna. 8)

Ollaan yv:n kautta yhteydessä asiasta ja palataan huomenna..
Mä en taas ymmärrä näitä mielivaltaisia lukotteluperiaatteita. Jos nyt joku kirjoitteliskin vaikka kännissä vähän niin mitä vittua sitä lukottamaan. Onhan täällä sellaistakin lukottamista kun joku kirjoittaa selvinpäin aivan kuin olis kännissä eikä niitäkään lukoteta. Koittakaa ny eres Saara joku roti tuahon käytäntöön ettei se vaan oo niin että nyt lukkoa kun henkilö tai miälipire oli väärä.

Tallessa on kirjoittaa vähän ehkä provoten osaa asiaa, mutta mun miälestä kuitenkin rehellisesti oman mielipiteensä. Muistakaa se että miälipire ja perseenreikä löytyy meiltä kaikilta ja me kaikki ollaan niihin jopa oikeutettuja :!:
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1200
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Tirehtoori kirjoitti:Mä en taas ymmärrä näitä mielivaltaisia lukotteluperiaatteita. Jos nyt joku kirjoitteliskin vaikka kännissä vähän niin mitä vittua sitä lukottamaan. Onhan täällä sellaistakin lukottamista kun joku kirjoittaa selvinpäin aivan kuin olis kännissä eikä niitäkään lukoteta. Koittakaa ny eres Saara joku roti tuahon käytäntöön ettei se vaan oo niin että nyt lukkoa kun henkilö tai miälipire oli väärä.

Tallessa on kirjoittaa vähän ehkä provoten osaa asiaa, mutta mun miälestä kuitenkin rehellisesti oman mielipiteensä. Muistakaa se että miälipire ja perseenreikä löytyy meiltä kaikilta ja me kaikki ollaan niihin jopa oikeutettuja :!:
No, ei täällä nyt mielivaltaista lukottelua ole ollut, vaan foorumin pitämistä siistinä ja jotenkin asiallisena. Taisi tämäkin olla provo?
Kuva
Avatar
Tirehtoori
Kunniajäsen
Viestit: 1115
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

ZyrTech kirjoitti:
Tirehtoori kirjoitti:Mä en taas ymmärrä näitä mielivaltaisia lukotteluperiaatteita. Jos nyt joku kirjoitteliskin vaikka kännissä vähän niin mitä vittua sitä lukottamaan. Onhan täällä sellaistakin lukottamista kun joku kirjoittaa selvinpäin aivan kuin olis kännissä eikä niitäkään lukoteta. Koittakaa ny eres Saara joku roti tuahon käytäntöön ettei se vaan oo niin että nyt lukkoa kun henkilö tai miälipire oli väärä.

Tallessa on kirjoittaa vähän ehkä provoten osaa asiaa, mutta mun miälestä kuitenkin rehellisesti oman mielipiteensä. Muistakaa se että miälipire ja perseenreikä löytyy meiltä kaikilta ja me kaikki ollaan niihin jopa oikeutettuja :!:
No, ei täällä nyt mielivaltaista lukottelua ole ollut, vaan foorumin pitämistä siistinä ja jotenkin asiallisena. Taisi tämäkin olla provo?
Anna mennä sitten ja poista pois jos siltä tuntuu että on provoilua!

Onhan täällä poistettu minunkin kirjoittelua joissa olen arvostellut erästä instanssia ja viälä aivan asiallisesti. Havaittavissahan on että (omasta miälestäni) tiettyjä asioita ei saa sanoa ääneen. Miälipire asiohin saa olla kaikilla mun miälestä eikä niissä oo mitään sensuroitavaa.

Äitee opetti piänenä että kun toiselle kumarrat niin toiselle pyllistät! Sen vuaksi mä en kumarra kenellekään :wink:
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Tallessa on
Metallinetsijä
Viestit: 207
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 16:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

Tirehtoori kirjoitti:
ZyrTech kirjoitti:
Tirehtoori kirjoitti:Mä en taas ymmärrä näitä mielivaltaisia lukotteluperiaatteita. Jos nyt joku kirjoitteliskin vaikka kännissä vähän niin mitä vittua sitä lukottamaan. Onhan täällä sellaistakin lukottamista kun joku kirjoittaa selvinpäin aivan kuin olis kännissä eikä niitäkään lukoteta. Koittakaa ny eres Saara joku roti tuahon käytäntöön ettei se vaan oo niin että nyt lukkoa kun henkilö tai miälipire oli väärä.

Tallessa on kirjoittaa vähän ehkä provoten osaa asiaa, mutta mun miälestä kuitenkin rehellisesti oman mielipiteensä. Muistakaa se että miälipire ja perseenreikä löytyy meiltä kaikilta ja me kaikki ollaan niihin jopa oikeutettuja :!:
No, ei täällä nyt mielivaltaista lukottelua ole ollut, vaan foorumin pitämistä siistinä ja jotenkin asiallisena. Taisi tämäkin olla provo?
Anna mennä sitten ja poista pois jos siltä tuntuu että on provoilua!

Onhan täällä poistettu minunkin kirjoittelua joissa olen arvostellut erästä instanssia ja viälä aivan asiallisesti. Havaittavissahan on että (omasta miälestäni) tiettyjä asioita ei saa sanoa ääneen. Miälipire asiohin saa olla kaikilla mun miälestä eikä niissä oo mitään sensuroitavaa.

Äitee opetti piänenä että kun toiselle kumarrat niin toiselle pyllistät! Sen vuaksi mä en kumarra kenellekään :wink:

Oikea periaate. Minäkään en kellekkään kumartele. En edes palstan modelle. Ei ole koskaan ollut herran pelkoa. Päin vastoin valtaapitäville pitää vittuilla ja antaa samallamitalla takaisin. Niinkuin aikaisemmin olen jo maininnut,niin emme ole venäjällä emmekä pohjois-koreassa missä hiuksetkin pitää leitata suuren johtajan mallia noudattaen. Toisin sanoen saa täällä arvostella lakia ja lunastushommia. Jois tekee mieli poistaa tämä niin siitä vaan,lisää on sitten luvassa.
M
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1200
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Kerrotko vielä, mitä samaa tai eroa on Venäjällä sekä Korean demokraattisella kansantasavallalla ja sillä, että täällä saa arvostella lakia ja lunastushommia?

Perusteluja ja esimerkkejä me modet kaivataan. Osataan jatkossa toimia ehkä paremmin ja oikeudenmukaisemmin sinuakin kohtaan.
Kuva
Avatar
Tirehtoori
Kunniajäsen
Viestit: 1115
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

ZyrTech kirjoitti:Kerrotko vielä, mitä samaa tai eroa on Venäjällä sekä Korean demokraattisella kansantasavallalla ja sillä, että täällä saa arvostella lakia ja lunastushommia?

Perusteluja ja esimerkkejä me modet kaivataan. Osataan jatkossa toimia ehkä paremmin ja oikeudenmukaisemmin sinuakin kohtaan.
Tais olla provo????
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1200
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Tirehtoori kirjoitti: Tais olla provo????
Koko ketjuhan on.
Kuva
Avatar
Tirehtoori
Kunniajäsen
Viestit: 1115
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

No sittenhän sä moderaattorina osallistut suht paljon provoiluun ittekkin!

Takasin aiheeseen. Osa puhuu että tärkeintä on löytämisen ilo. Saahan sen löytämisen ilon siltikin vaikka ei lahjoottelisi esineitä eteenpäin :lol:

Muinaismuistolaki on vanha ja jälkeenjäänyt, mutta en ymmärrä niitä henkilöitä jotka saitilla jeesusteloo omasta nuhteettomuurestaan, mutta siltikin jättää ilmoittamatta tiettyjä löytöjä sillä verukkeella että ei museota kiinnosta. Jos se on 100 vuotta vanha niin vaikka se esine olis rautanaula on se ilmoitettava. Muuten rikkoo lakia eikä sen jälkeen oo jeesustelulle sijaa.

Lakia ei tulkita vähän sinne päin vaan kirjaimellisesti.

Minä en noudata lakia kaikissa asioissa elämässäni enkä tule nourattamaan. Olen rikkonut ja tulen rikkomaan lakia myös metallinetsinnässä.
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Avatar
Jasser
Raavas Tonkija
Viestit: 765
Liittynyt: 08 Maalis 2013, 19:07
Paikkakunta: Rusko

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Jasser »

Ei auta vaikka kuinka huutaa että asiat on per.....ä, täytyy olla myös parannus ehdotus ja pyrkiä myös itse siihen.
Foorumilla on hyvä tapella mielestään "anonyyminä"vaikka ei sitä ole (tietotekniikka on ihmeellinen asia).
Sooloilemalla kielletyillä alueilla, toisten pelloilla ilman lupaa, haukkumalla modet ja MV ei hienolle harrastukselle luoda ainakaan parempaa pohjaa.
Siitä että pistää aina hanttiin tulee mieleen kaksi vanhaa sanontaa "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" ja "joka hevoselle löytyy kengittäjä". Tästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä. Toivon että tästä eteenpäin jokainen omalta osaltaan pyrkii edistämään ja luomaan hyvää kuvaa ulospäin yhteisestä harrastuksestamme.
Hyvää kevättä kaikille.. :D
XP Deus 2
Muuta alan roinaa..
Avatar
Jussi
Kunniajäsen
Viestit: 1178
Liittynyt: 29 Marras 2009, 13:11
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Tallessa on kirjoitti:
Jussi kirjoitti:Lahjoitus tai lunastus.


"Että sivuston valvoja on ottanut vaikutteita Pohjois-Koreasta tai vaikkapa nyky ryssänmaasta. Se mikä ei miellytä niin poistetaan tai lukitaan. Varsinkin jos se loukkaa museoväkeä ja lunastushintoja. Olkoon tämä viimeinen viestini tälle sivustolle kuin myös museovirastolle."
Mulla on varaa antaa periksi ja sopimuksistakin voin aina silloin tällöin luistaa. Oletko joku nettipoliisi kun kyyläilet muiden kirjoitteluita?
Ehä miä, mitäs miä.

Joo, nettipoliisihan minä.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti joidenkin tarve hakea vahvistusta täältä omille epärehellisille toimintamalleille harrastuksen parissa.
Kuvitellaan että kiukuttelemalla ja uhkailemalla saavutetaan jotain tämän harrastuksen eteen? Itselleni tulee lähinnä mieleen pienten lasten uhkaus kakkia housuun, jollei tahto mene läpi.

Tämä on loistava foorumi, jossa oli vuosi-pari sitten vielä hyvä henki ja herrasmiesmäinen meno. Itse ainakin haluaisin että siihen pystytään palaamaan.
Tiesin kyllä lupautuessani modeksi, ettei sillä kalakavereita hankita, joten minä pidän linjani.
Tekemistäni toimista voi olla yhteydessä foorumin omistajiin, eli hutun veljeksiin.
Minulla ei ole tosielämässä heihin mitään kytköksiä, eli kyllä minun modestatuksesta eroon varmasti pääsette, jos syytä on.

Laitetaan tässä vielä lisänä oma mielipiteeni asioista, niin ei ole epäselvää.

- 100v sääntö on aikansa elänyt, ja joutaisi auringonsuojaan.
- Meidän ei tarvitse onneksi ilmoittaa 1913 vuoden lanttia.
- Tauruksen löytämä sormus ei ollut mittaamattoman arvokas rahallisesti. Olisin silti toivonut
siitä maksettavan vähintäänkin tuplahinnan. Tai ainakin rauhassa ensin selvitetyn mikä sen
hinta olisi keräilymarkkinoilla ja korvaus muodostettu sen mukaan.
- Uhkailemalla omalta osaltaan esineiden "katoamisella" tai vastaavilla, tai puhuminen
muiden suulla siitä, kuinka metallinetsijät eivät nyt ilmoita löytöjään, ei johda mihinkään
positiiviseen.
- Museovirasto on p***anjäykkä instanssi, jossa on ihmisiä töissä, joista osa näkee meidät
voimavarana, osa arkkivihollisenaan. Siinä pitää jotenkin tasapainoilla välissä niillä eväillä
mitkä on tällähetkellä annettu.

Jos jollain jotain hampaankolossa, tai muuta asiansivua, niin numeron saa pyytämällä.
garrett ace 250
GM3
XP Deus
Viikonloppunurmipora
Viestit: 36
Liittynyt: 26 Maalis 2014, 18:41

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Viikonloppunurmipora »

Moro! Kylläpä tuli vaikee juttu nyt heti aluksi. Pisti ihan miettimään kun tuli just tilattua nuo käyttökelpoiset vehkeetkin että entä jos jotain löytyykin :shock:
No meikäläisen tuurilla ei ehkä sitä vaaraa ole :? Mutta jos sittenkin, niin kai niitä lakia ja asetuksia tulisi noudatattua kumminkin :cry:
Kun tekee vähän ja huonoa on helppo purkaa.
Tallessa on
Metallinetsijä
Viestit: 207
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 16:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Tallessa on »

Epärehellisille toimintamalleilleen...??? Kiukuttelemalla ja uhkailulla????
Kakkia housuun??? Kyllä säkin olet Jussi naurettava tyyppi. Et näe metsää puilta. Oletko kännissä kun tuommoisia kirjoittelet.
Onko epärehellinen toimintamalli jos kritisoi lunastushintoja? Näitten viimeaikaisten julkisuutta saaneiden löytöjen/lunastusten myötä veikkaan että ilmoittelut todellakin museovirastolle vähenee parempien löytöjen kohdalta. Oletko koskaan kuullut sanontaa että sahaa oksaa jolla istuu? Museoviraston yksipuolinen lunastushinta ( Lue Naurettavan alhainen) Osuu pitkällä juoksulla viraston omaan nilkkaan. 'Yksinkertaista,mutta ehkä vähän liian monimutkaista mäntyharjun miehen käsiteltäväksi.

Jussi kirjoitti:
Tallessa on kirjoitti:
Jussi kirjoitti:Lahjoitus tai lunastus.


"Että sivuston valvoja on ottanut vaikutteita Pohjois-Koreasta tai vaikkapa nyky ryssänmaasta. Se mikä ei miellytä niin poistetaan tai lukitaan. Varsinkin jos se loukkaa museoväkeä ja lunastushintoja. Olkoon tämä viimeinen viestini tälle sivustolle kuin myös museovirastolle."
Mulla on varaa antaa periksi ja sopimuksistakin voin aina silloin tällöin luistaa. Oletko joku nettipoliisi kun kyyläilet muiden kirjoitteluita?
Ehä miä, mitäs miä.

Joo, nettipoliisihan minä.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti joidenkin tarve hakea vahvistusta täältä omille epärehellisille toimintamalleille harrastuksen parissa.
Kuvitellaan että kiukuttelemalla ja uhkailemalla saavutetaan jotain tämän harrastuksen eteen? Itselleni tulee lähinnä mieleen pienten lasten uhkaus kakkia housuun, jollei tahto mene läpi.

Tämä on loistava foorumi, jossa oli vuosi-pari sitten vielä hyvä henki ja herrasmiesmäinen meno. Itse ainakin haluaisin että siihen pystytään palaamaan.
Tiesin kyllä lupautuessani modeksi, ettei sillä kalakavereita hankita, joten minä pidän linjani.
Tekemistäni toimista voi olla yhteydessä foorumin omistajiin, eli hutun veljeksiin.
Minulla ei ole tosielämässä heihin mitään kytköksiä, eli kyllä minun modestatuksesta eroon varmasti pääsette, jos syytä on.

Laitetaan tässä vielä lisänä oma mielipiteeni asioista, niin ei ole epäselvää.

- 100v sääntö on aikansa elänyt, ja joutaisi auringonsuojaan.
- Meidän ei tarvitse onneksi ilmoittaa 1913 vuoden lanttia.
- Tauruksen löytämä sormus ei ollut mittaamattoman arvokas rahallisesti. Olisin silti toivonut
siitä maksettavan vähintäänkin tuplahinnan. Tai ainakin rauhassa ensin selvitetyn mikä sen
hinta olisi keräilymarkkinoilla ja korvaus muodostettu sen mukaan.
- Uhkailemalla omalta osaltaan esineiden "katoamisella" tai vastaavilla, tai puhuminen
muiden suulla siitä, kuinka metallinetsijät eivät nyt ilmoita löytöjään, ei johda mihinkään
positiiviseen.
- Museovirasto on p***anjäykkä instanssi, jossa on ihmisiä töissä, joista osa näkee meidät
voimavarana, osa arkkivihollisenaan. Siinä pitää jotenkin tasapainoilla välissä niillä eväillä
mitkä on tällähetkellä annettu.

Jos jollain jotain hampaankolossa, tai muuta asiansivua, niin numeron saa pyytämällä.
Avatar
Jussi
Kunniajäsen
Viestit: 1178
Liittynyt: 29 Marras 2009, 13:11
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja Jussi »

En vieraile foorumilla maistissa. Jätän sen muille viikonloppuhuutelijoille.
Jokainen ajattelee ymmärryksensä mukaan.
garrett ace 250
GM3
XP Deus
meteoriitti
Viestit: 14
Liittynyt: 20 Syys 2013, 16:53
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oletko mallikansalainen

Viesti Kirjoittaja meteoriitti »

Uuuuhhh....varmaan hauska harrastus kun sitä pitää otsa rypyssä harrastaa...tämä yleisesti kaikille keskusteluun osallistuneille.
Pekka
Lukittu