Tunnistaako kukaan mikä hylsy on kyseessä?
Mikä hylsy
Re: Mikä hylsy
Saisitko tarkempaa kuvaa kannasta, suurennettaessa kuvaa se on aika rakeinen, ettei meinaa saada selvää merkinnöistä.
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Garrett pro pointer
Minelab safari
Saatko suurennuslasilla katsottua leimat? Olen näkevinäni että ylhäällä lukisi ainakin OSO, tai jotain sinnepäin ja alhaalla 9 MM. Eli olisi 9mm pistoolin hylsy, todennäköisesti kaupallinen tuote.
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
Oso tai soso. Ja 55mm.
-
- Kunniajäsen
Tollanen outoluoti. Kolottu ja kärki sininen, pellosta?
Sandperi ! väärä kuva. R.K Tunnistanee tuon kuitenkin?
Samassahan tuli nuo piikiven eri variaatiot samalta rannalta. Noitakin pyöryläisiä kiviä missä on yksi tasainen sivu, on monta. Varmasti ovat koruina käytetty kun ovat outoja kivilajeja täällä.
Tässä mustassa näkyy kauniisti mustan piikiven juonteet. Mulla on tosissaan tällainen löytöpaikka Wanhassa satamassa täällä. Hörhöt kaluais sen mielellään. Menköön jos ette innostu. Huomasin että oli jäänyt pari karvaa kuvaan kun olin testannut terävyyttä herkkään paikkaan. Hyvin leikkasi!
Sandperi ! väärä kuva. R.K Tunnistanee tuon kuitenkin?
Samassahan tuli nuo piikiven eri variaatiot samalta rannalta. Noitakin pyöryläisiä kiviä missä on yksi tasainen sivu, on monta. Varmasti ovat koruina käytetty kun ovat outoja kivilajeja täällä.
Tässä mustassa näkyy kauniisti mustan piikiven juonteet. Mulla on tosissaan tällainen löytöpaikka Wanhassa satamassa täällä. Hörhöt kaluais sen mielellään. Menköön jos ette innostu. Huomasin että oli jäänyt pari karvaa kuvaan kun olin testannut terävyyttä herkkään paikkaan. Hyvin leikkasi!