Hämäläiset muinainen soturiheimo...

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Ford&son
Metallinetsijä
Viestit: 499
Liittynyt: 04 Syys 2011, 14:58
Paikkakunta: pohjanmaa

Re: Hämäläiset muinainen soturiheimo...

Viesti Kirjoittaja Ford&son »

raiban. soutaminen ei oo niin helppoa hommaa. siinä pitää molemmat veneen puolet mennä samaan tahtiin. muuten lopputulos on vähemmän maailmaa valloittava... :lol:
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Hämäläiset muinainen soturiheimo...

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Kannatan 59,4 rosenttisesti voortsonin jääräpäisyyttä. Saa nähä jos tääkin bannataan vaikka on vaan yks kirjootusvire.Haluan vain selvittää Suomen historian ennenkuin se unohtuu, tai joku muu ehtii.
Ford&son
Metallinetsijä
Viestit: 499
Liittynyt: 04 Syys 2011, 14:58
Paikkakunta: pohjanmaa

Re: Hämäläiset muinainen soturiheimo...

Viesti Kirjoittaja Ford&son »

kollikko.
mun syyni on pelkästään itsekäs. mä olen varma että mä olen muinaista suomen kuningas-sukua. mulla on ns. kuninkaallinen kyhmy nenä. nenäni, jota olen hävennyt lähes koko elämäni, koska se näyttää taikina-klöntiltä joka on paiskattu keskelle naamataulua. ja sen jälkeen jollain kepillä tökkästy siihen tämä ns. kuninkaallinen kyhmy. (termi on mummoni käyttämä) :lol:

eikä ole kauaa kun mun oma tyttöni sanoi mulle, -isi, miks meillä on näin helv&%&n rumat nenät... no mitä muuta siihen sanois ku että, hei, älä pilkkaa meidän "kuninkaallista nenää"... :lol: (ja paremmalta sen nenä näyttää ku veljensä)

tämä on muuten ihan tosi juttu. ollaan mielet avoinna. onhan tuota samaa selitystä voitu käyttää nenäänsä hävenneille lapsille jo se pari tuhatta vuotta. elämä on ihmeellistä. jos mä pystyn joskus todistamaan kuninkaalliset sukujuureni. valan pronssiin mun tuulenhalkojani. :mrgreen:

sorry.. "vähän" off-topic"
ehkä
Kunniajäsen
Viestit: 1304
Liittynyt: 23 Heinä 2012, 13:55
Paikkakunta: kossu

Re: Hämäläiset muinainen soturiheimo...

Viesti Kirjoittaja ehkä »

kiitos...nyt selvis sekin mysteeri,joka kattoo tuolta peilistä :mrgreen:
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Re: Hämäläiset muinainen soturiheimo...

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Minäkin ihmetttelin kun timpurina toimin -90 alussa P.K seudun infrakstruktuuria rakentamassa. Slobot ja armas virolainen hätätyövoima kunnioittivat minua, kunnes. Ymmärsin! Isoisäni Einari syntyi1899. Tasan 9 kk sen jälkeen kuin venäjän silloinen keisari kävi siellä! Voiko se olla sattumaa? Ei, en usko sitä! Olenko nyt nettivakoilun mahdollinen uhri? Putin saattaa pitää minua uhkana. Jos saan Kekkosen tapaan kutsun fisustaan siberiaan. Palaanko koskaan? Jos en, niin odotatteko minua aina?
Vastaa Viestiin